Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć.

Mecze się z telepaniem silnika zatrzymującymi się obrotami podczas zmiany biegów, jakimś gwizdem podczas przyspieszania (siedząc za kierownicą z prawej strony) dojeżdżając do skrzyżowania czasami obroty stoją na tym samym poziomie co w trakcie jazdy i żeby spadły muszę wcisnąć i puścić gaz.

-odma zestaw febi wymieniona.

-krokowy czyszczony.

-przepustnica też. (Linka ładnie chodzi)

-cewki odpinane.

-INPA pokazuje błędy sond.

Dodam że po przegazowaniu ładnie chodzi przez chwilę obroty pokazuje na liczniku 750-759 ale po około minucie 680-780. Mam wrażenie jakby zapłon wyskakiwał. Na biegu jałowym, auto rozgrzane wartości są takie przy falowaniu.

- Położenie wałka rozrządu skacze 22.6-25.08.

- integrator wolnych obrotów 1.7-2.19

-grzałka sondy 1 - 86.7 sonda 2 86.3

-napięcie przepływomierza 0.47

-czyjnik stukowy 1 to skacze non stop raz pasek cały zielony raz pusty.

-czyjnik 2 stukowy 0.4-0.7

Czyżby to czujnik wałka? Lewe powietrze którego nie mogę się zlokalizować?

Czasami jak się przełączy gaz to lekko czuć woń gazu w aucie, pod maską.

  • Moderatorzy
Opublikowano

-INPA pokazuje błędy sond.

Nie możesz od tego zacząć ? A korekty nie wychodzą poza zakres ? Krótkie/długie ? Vanos ?

Opublikowano

Patrzcie jakie cuda pod gumową osłoną wtyczki do przepływomierza. Przewód żółty ledwo co się trzymał. Czy możliwe jest to że to winowajcą moich problemów z autem? Dziwne że INPA nic nie pokazała. Jak wyjąć piny z takiej wtyczki? Myślicie że lutowanie i dobre zabezpieczenie zda egzamin czy raczej wymiana wiązki? IMG_20210316_215005.jpg

IMG_20210316_214642.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.