Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Bezpieczniki w schowku - nr21, 30A.

Bezpieczniki w bagażniku - nr111, 15A.

Obydwa bezpieczniki odpowiadają za moduł SCR.

pzdr

yaz

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolego nie napisałeś co się dzieje z autem/systemem AdBlue....????

Jakiś błąd...?


Dodatkowy bezpienik to F02 ........ 10A

Odpowiada on za zabezpieczenie dwóch sond NOX.

Bezpiecznik znajduje się w komorze silnika , przy podszybiu po stronie pasażera , w hermetycznej obudowie która jest umieszczona nad wiatrakiem od klimatyzacji.

Bezpiecznik jest w pojedynczym gnieździe , bliżej silnika.

Opublikowano
Kolego nie napisałeś co się dzieje z autem/systemem AdBlue....????

Jakiś błąd...?


Dodatkowy bezpienik to F02 ........ 10A

Odpowiada on za zabezpieczenie dwóch sond NOX.

Bezpiecznik znajduje się w komorze silnika , przy podszybiu po stronie pasażera , w hermetycznej obudowie która jest umieszczona nad wiatrakiem od klimatyzacji.

Bezpiecznik jest w pojedynczym gnieździe , bliżej silnika.

Więc tak jakiś czas temu wyskoczył mi błąd AdBlue nie dało się go skasować. Prawdopodobnie czujnik nox. Z racji tego że znam dobrego elektryka postanowiłem wywalić AdBlue z softu BMW. Oczywiście wszystko się udało tylko że od jakiegoś czasu słyszę dziwne buczenie w okolicach prawego tylnego koła. Myślałem że to pompa w baku bo dźwięk wydostawał się bezpośrednio z tej okolicy. Wymieniłem pompę wcale nie na jakąś najtańszą. I wydawało mi się że to pomogło ale się myliłem znowu buczenie.

I teraz myślę że to może pompa świruje od AdBlue i chce ją fizycznie dezaktywować poprzez wyciągnięcie bezpiecznika.

Bezpieczniki znalazłem tylko jest kilka tych 30A i nie wiem który wyciągnąć a opisu nie ma chyba że nie widzę .

Może ktoś coś doradzi ?

Pozdrawiam

Szymon

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak jak kolega napisał powyżej...

Jeden jest z przodu , przed pasażerem..

- F21............30A

Drugi jest w bagażniku po stronie pasażera...

- F111...........15A


Jeśli nie masz rozpiski bezpieczników to na PW wyślij adres e-mail, podeślę ci zdjęcia.

Opublikowano
Tak jak kolega napisał powyżej...

Jeden jest z przodu , przed pasażerem..

- F21............30A

Drugi jest w bagażniku po stronie pasażera...

- F111...........15A


Jeśli nie masz rozpiski bezpieczników to na PW wyślij adres e-mail, podeślę ci zdjęcia.

Mail na PW dzięki mam nadzieję że zadziała

Opublikowano

Wznawiam temat ponieważ okazało się że to nie od pompy adblue tylko pompa w baku wpada w rezonans. Tylko dlaczego raz buczy a innym razem cisza. Czy jest możliwe że pompa działa z różną wydajnością. Zaznaczę że pompa wymieniona na nową firmy PIERBURG. Co może być powodem tej wibracji pompy. Proszę o pomoc.

Pozdrawiam

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Temat rozwiązany na 99% po diagnostyce okazało się że czujnik ciśnienia paliwa znajdujący się na przewodzie paliwowym jest uszkodzony i wprowadza pompę na 100%.

Co najważniejsze trzeba go szybko wymienić ponieważ gdy się uszkodzi to paliwo pod ciśnieniem może przedostać się do komputera po przewodach i go zalać.

Brzmi to dziwnie ale tak się dzieje.

Pozdrawiam

Wymiana jutro napiszę jak będzie ok

Opublikowano

Czujnik uszkodzony we wtyczce ropa która robiła zwarcie stąd te buczenie pompy. Nowy czujnik zakupiony w ASO 411zł. Wymiana 15 min.

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Elegancko ,że udało ci się rozwiązać problem.


Może zmień temat postu , napisz jaki miałeś numer błędu????

Inni forumowicze przy podobnym problemie szybciej znajdą jego rozwiązanie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.