Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie pytanie do znawców tematu muszę wymienić turbinę i teraz czy od wersji silnikowe 122km będzie pasować i jeszcze jedno przeglądałem alegro i są garetta i mitsu czy jedna i druga podejdzie .Dodam że mam dpf
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Allegro na pewno będzie dobrym wyznacznikiem tego co masz w aucie :cool2: A tak na poważnie wystarczy włożyć telefon i zrobić zdjęcie swojej turbiny, jak będzie wielki napis z przodu GARRET to będziesz wiedział co masz. Mitsubishi ma tylko numery z przodu.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Tydzień temu wymieniłem turbine na używaną.Luzów praktycznie zero wirniki po stronie ciepłej jak i zimnej w idealnym stanie ale no właśnie ale.jest delikatny świst do 1500 obrotów i jak puszczę nogę z gazu,szczególnie na zimnym silniku.Dzisiaj odpiąłem przewód od interkulera do przepustnicy i oleju sporo. Nie czyściłem interkulera po montażu turbiny .Teraz pytanie jest możliwość że wypycha teraz ten olej co się zebrał w icku przy starej turbinie?(o jak bym chciał żeby tak było)
  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Tydzień temu wymieniłem turbine na używaną.Luzów praktycznie zero wirniki po stronie ciepłej jak i zimnej w idealnym stanie ale no właśnie ale.jest delikatny świst do 1500 obrotów i jak puszczę nogę z gazu,szczególnie na zimnym silniku.Dzisiaj odpiąłem przewód od interkulera do przepustnicy i oleju sporo. Nie czyściłem interkulera po montażu turbiny .Teraz pytanie jest możliwość że wypycha teraz ten olej co się zebrał w icku przy starej turbinie?(o jak bym chciał żeby tak było)

\

\

Tak, albo czyszczenie, albo kilka tys km bedzie wypychalo ..

zależnie od stylu jazdy,


Pozdrawiam

Opublikowano

Szczerze to nic niepokojącego nie słyszę , niektóre turbiny są głośne inne są ciche, tutaj ładnie świszczy, jeśli na kompie nie pokazuje jakichś dziwnych wartości i nie ma chmury dymu siwego to może być wszystko w normie.


Pozdrawiam

Opublikowano
Wczoraj wymieniłem po raz kolejny turbinę na regenerowaną ale jak świstało tak nadal śwista ,Porządnie się wsłuchałem i jestem pewien że to nie jest turbina a śwista z pod miski olejowej.Czyżby pompa olejowa a może wałki balasujące?Przekopałem internet i nic nie znalazłem żeby ktoś miał taki problem
Opublikowano
Wszystko szczelne interkuler miałem wyjętey do czyszczenia jest w idealnym stanie nawet zapocenia żadnego nie ma.Swiszczenie słychać już na wolnych obrotach wystarczy trochę gazu i świszczy razem że wzrostem obrotów

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.