Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam kilka pytań związanych z wymianą pompy abs/dsc. Potrzebuje wymienić pompę w

M54b30 automat polift. Nie działa mi trakcja i abs w dodatku wyrzuca błąd skrzyni. Czy szukając pompy muszę znaleźć idealnie z takimi samymi numerami czy nie ma to znaczenia bo i tak się ją koduje ? Wyczytałem że jak są te same numery pompy to wymienia się ją p&p bez kodowania. Ma jakieś znaczenie z jakiego silnika będzie pochodzić pompa ?

Dzięki :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano

W pompie DSC zapisany jest VIN więc przydało by się zmienić.

Dodatkowo każda pompa ma możliwość kodowania, mam wątpliwości czy wszystkie parametry są zawsze takie same (coupe cabrio, sedan itd.).

Kolejna sprawa to funkcja RPA. Nie każda pompa ją posiada.

Jeśli nie masz RPA to możesz wsadzić pompę z tą funkcją i ją wyłączyć lub dołożyć.

W drugą stronę to nie zadziała.

Prawdopodobnie po wymianie będzie wymagana adaptacja czujnika kąta skrętu.

O odpowietrzeniu całego układu wspominać nie trzeba.

Prawdopodobnie masz którąś z pomp o numerach 6765452 lub 6763959.

6765452 bez RPA.

6763959 z funkcją RPA.

Ostatnio dokładałem RPA i zabawy z wymianą trochę jest.

Opublikowano

Reifen Pannen Anzeige - opcja S251. Kontrola przebicia opony diagnozowana na podstawie obrotów koła odczytanych z czujników ABS.

To nie jest RDC (na podstawie czujników ciśnienia).

Po angielsku to jest chyba run flat indicator.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
I dowiedziałem się czegoś nowego. Dzięki za wyjaśnienie :cool2:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano

Udało mi się odczytać numery o ile je dobrze odczytałem w odbiciu lustrzanym.

Szukać identycznego numeru sterownika czy pompy ?


6 759047 numer sterownika

3451 6759042 numer pompy

Opublikowano

Kupując pompę z takimi samymi numerami masz pewność, że zadziała.

Numery które podałeś nie występują w katalogach BMW, tak się czasami zdarza z częściami z pierwszego montażu.

Można spróbować dobrać coś po numerze VIN.

W numerze pompy masz prawdopodobnie błąd.

Powinno być: 3451 6759045. Wg. allegro:)

Opublikowano
Prawdopodobnie tak jest błąd ale upewnię się jeszcze. Teraz kolejne pytanie czy sam sterownik wymienię ? Jest tylko na śrubach czy trzeba go rozcinać ? Coś tam czytałem ze trzeba skrzynkę z komputerem podnosić itd. Jest dojście od wnętrza auta do sterownika ? Jak się za to zabrać
Opublikowano

Sterownik do zestawu zaworów jest przykręcony dwoma śrubami, nic nie trzeba rozcinać.

Przynajmniej sterowniki z tymi numerami które podałem.

Nie wiem czy da się wymienić sterownik bez wyciągania całej pompy.

Tam jest ciasno. Próbuj.

Ja wymieniałem całą pompę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.