Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

koledzy,


Walczę ze "szkodnikiem" już dłuższy czas i zaczyna mi już totalnie brakować pomysłów.


Od początku, problem powstał po zablokowaniu tłoczków, myślałem że złapałem gumę tak kierownicą biło.

Zatrzymałem auto okazało się że z oponami wszystko ok ale tarcze były gorące, wróciłem do domu i sprawdzam co się dzieje, tłoczek w żaden sposób nie chciał się cofnąć.


Zakup zestawu naprawczego i wymiana, lepiej tarcze przestały się grzać ale szkodnik cały czas drgania ale podczas jazdy nie przy hamowaniu.

Ok zakładam że tarcze wyzionęły ducha idą nowe


https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163763&start=20


Jest ok ale tylko przez jakieś 15km, później szkodnik powraca (efekt nasila się po przejechaniu jakiś 10-15km).


Dużo wszędzie o problemie z serwem, moje wygląda dobrze ale dla pewności wymieniam na jeszcze zdrowsze niż moje (jak nowe).

Odpowietrzam cały układ aktywując kilkukrotnie pomby.


Moja radość z naprawy znów trwa 20-30km i ponownie to samo, raz lepiej raz gorzej.


Ok, kolejny podejrzany sprężarka DSC wymiana (ponownie procedura odpowietrzenia hamulców tu już 2 litry płynu poszły od początku tej zabawy)


Wracam do domu 30 km jest ok, dzisiaj po 10 km szkodnik powraca.


Tarcze wyglądają tak jakby cały czas lekko ocierały o nie lekko klocki pewnie jak odzierają mocniej czuć wibracje na kierownicy.


IMG-20210205-143602.jpg IMG-20210205-143607.jpg IMG-20210205-143622.jpg


IMG-20210205-143629.jpg IMG-20210205-143637.jpg


DIS nie pokazuje żadnego błędu w układzie hamulcowym, Delphi pokazało sprężarkę DSC dlatego wymieniona.


Nie wiem jak teraz zdiagnozować problem co może być przyczyna takiego stanu rzeczy?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pompę hamulcową sprawdziłeś?

Objawy sugerują, że pompa hamulcowa wymaga regeneracji.

Miałem kiedyś podobnie w e24.

Przez kilka km, zanim hamulce i płyn się rozgrzały, było ok. Z chwilą rozgrzania hamulców tłoczysko pompy nie cofało się i klocki były zaciśnięte na tarczach.

pzdr

yaz

Opublikowano
Pompę hamulcową sprawdziłeś?

Objawy sugerują, że pompa hamulcowa wymaga regeneracji.

Miałem kiedyś podobnie w e24.

Przez kilka km, zanim hamulce i płyn się rozgrzały, było ok. Z chwilą rozgrzania hamulców tłoczysko pompy nie cofało się i klocki były zaciśnięte na tarczach.

 

Jeszcze pompy nie dotykałem, tez o niej myślałem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.