Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie, może ktoś coś podpowie przed kosztownym i czasochłonnym ściąganiem pulpitu, niedawno przyjechał nowy nabytek F34 335i, ale z czasem okazało się, że strasznie słabo leci ciepłe ogrzewanie.

Pierwszy krok termostat, raczej sprawny temp. 94-101 stopni

Patrze węże od nagrzewnicy górny ciepły, ale nie gorący, dolny trochę chłodniejszy.

Podłączyłem pod kompa, ogółem kalibracja i adaptacja wszystkich klapek przebiegła bez zastrzeżeń, nic nie wywaliło.

Zrobiłem procedurę odpowietrzania z pedałem gazu 3-4x


Ogrzewanie tragiczne

- przy 28 stopniach kratka lewa kierowcy i prawa środkowa w ogóle zimne powietrze, lewa środkowa kratka i prawa pasażer coś tam letnim powietrzem wieje.

- górny środkowy przełącznik manualny na czerwonym polu coś tam minimalnie letnim wieje...


Jest jeszcze jakiś pomysł czy demontować pulpit ? :cry:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Temat jeden z grzaniem rozwiązany, mianowicie nagrzewnica. Wyczyszczona grzeje pięknie. Drugi problem cała prawa strona działa normalnie powietrze aż pali, grzeje prawidłowo, z lewej strony chłodne powietrze i nawiew jest słabszy? Wie ktoś jaki to silniczek lub czy idzie się do tego dostać bez zdejmowanie pulpitu?
Opublikowano
mi jak jedna strona kiepsko grzała, to jednak była nagrzewnica, z lewej mega ciepło z prawej prawie zimno, może nie do końca odkamieniona?
Opublikowano

Ciężko powiedzieć, 3 dni leżała w occie, płukana lewo prawo, wyleciał z niej kamień i czarna woda. Nie wiem czy to może mieć coś wspólnego z lewa prawa strona. Bezpośrednio przy chłodnicy nie ma raczej podziału, myślę że dopiero jest dalej jakiś tunel z podziałem lewa prawa strona, jakaś klapa.


Wrażenie jest takie jakby nawet ciut słabiej wiało z lewej strony,chłodne powietrze. Cała lewa strona chłodna czyli szyba, kratka i nogi, z prawej strony 64 stopnie, termometr do pomiaru włożony w kratki, lewa strona 30 stopni.

Opublikowano
Daj znać jak będziesz miał diagnozę. Ja zrobiłem diagnostykę plus adaptacje nic niepokojącego nie wyszło, żadne błędy nie wyskoczyły... Co prawda gość z serwisu bmw powiedział że jakby była zablokowana klapka, lub coś by wpadło to i tak błędu nie pokaże... Test przejdzie pozytywnie.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Problem u mnie rozwiązany. Silniczki i klapy były sprawne, natomiast odkamienienie nagrzewnicy rozwiązało problem i grzeje ciepłym z dwóch stron po równo.

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

Opublikowano
U mnie również odkamienienie pomogło. Co prawda z prawej strony wieje zar, z lewej strony sporo słabsze, ale rozwiązało problem. Woda z octem.
Opublikowano
Bmw zaleca płyn z oznaczeniem g48 dzieki czemu nie ma problemu z osadami.
Opublikowano
U mnie również odkamienienie pomogło. Co prawda z prawej strony wieje zar, z lewej strony sporo słabsze, ale rozwiązało problem. Woda z octem.

Gdzie wlewałeś tę wodę z octem ? Zamiast płynu chłodniczego ?

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
U mnie również odkamienienie pomogło. Co prawda z prawej strony wieje zar, z lewej strony sporo słabsze, ale rozwiązało problem. Woda z octem.

Gdzie wlewałeś tę wodę z octem ? Zamiast płynu chłodniczego ?

 

Odłączyłem węże od nagrzewnicy pod gordzią i tam wlałem, płukałem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.