Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich Forumowiczów.

Proszę o pomoc w zakresie zdiagnozowania błędu 282F00 określanego jako grzałka sondy , zwarcie do masy. Po wymianie obu sond, tej przed i za katalizatorem błąd nie znika a na desce nadal zapala się CHECK. Nie odczuwam przy tym zmiany w pracy silnika. Co może być przyczyną takiej informacji za strony sondy? :?:


Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zostaje sprawdzić przewody w dwóch miejscach....w miejscach , gdzie może występować przetarcie przewód idących do komputera auta.

Na PW napisz siedem ostatnich znaków numeru Vin oraz e-mail. Wyślę ci miejsca gdzie należy szukać awarii.


Kody błędów BMW


Informacje o błędach


Opis kodu błędu

DDE wykrywa zwarcie do masy na stopniu wyjściowym:

ogrzewanie czujnika tlenu, czujnik tlenu przed katalizatorem.

Warunki kodu błędu

Ogólne warunki Monitorowanie jest aktywne, jeśli napięcie akumulatora jest większe niż napięcie minimalne. 10700 mV

Napięcie sterownika: 9,5 V do 16 V.

Stan terminala


Warunki jazdy

Stan czasu uszkodzenia

Usterka jest wprowadzana, jeśli występuje dłużej niż następujący okres (czas odbicia): od 2000 ms do 5000 ms (w zależności od wersji).


Plan serwisowy

1. Sprawdź

przewody i połączenia wtykowe. 2. Jeśli przewody i połączenia wtykowe są w porządku:

Wymień czujnik tlenu przed katalizatorem.

Wpływ na błąd

Żaden

Ostrzeżenia

Światła ostrzegawcze Lampka kontrolna awarii

Komunikaty w Centrum sterowania


Uwagi serwisowe

W przypadku wymiany sondy lambda należy wykonać następującą funkcję serwisową: Usunąć adaptacje, układ wydechowy.

© 2021 - BMWFaultCodes

Opublikowano

Dziękuję za wskazanie możliwego problemu. Niestety, sprawdziłem wszystkie te miejsca i nie znalazłem przyczyny problemu. Po kolejnej diagnostyce okazało się, że komputer diagnostyczny nie pokazuje pracy żadnej z sond, tak jakby nie miały zasilania. Błąd stały, ten sam, 282F00.

Może jakiś pomysł gdzie szukać zaginionego prądu? :(

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sprawdź bezpienik F42......30A.

On zabezpiecza czujniki oraz inne podzespoły.

Opublikowano

No niewiarygodne :mad2: rzeczywiście spalony był ten wskazany przez Ciebie bezpiecznik. Jak to możliwe, że tak zaawansowany elektronicznie samochód nie sygnalizuje takiej prostej awarii? No nic mam nadzieję, że to incydent z tym spaleniem.

Dziękuję Ci bardzo i pozdrawiam. :cool2:

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Podpinam się pod posta

U mnie bylo to samo tylko pokazywało błedy na obydwóch sondach do tego błąd czujnika poziomu oleju. jak kolega powyżej nawet nie pomyślałem o bezpiecznikach i takowy wymieniłem F42 30A błedy zniknęły razem z tym od czujnika poziomu oleju. Jeden malutki bezpiecznik a jaka moc....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.