Skocz do zawartości

mwalmax

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 520D 2013

Osiągnięcia mwalmax

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. No niewiarygodne :mad2: rzeczywiście spalony był ten wskazany przez Ciebie bezpiecznik. Jak to możliwe, że tak zaawansowany elektronicznie samochód nie sygnalizuje takiej prostej awarii? No nic mam nadzieję, że to incydent z tym spaleniem. Dziękuję Ci bardzo i pozdrawiam. :cool2:
  2. Dziękuję za wskazanie możliwego problemu. Niestety, sprawdziłem wszystkie te miejsca i nie znalazłem przyczyny problemu. Po kolejnej diagnostyce okazało się, że komputer diagnostyczny nie pokazuje pracy żadnej z sond, tak jakby nie miały zasilania. Błąd stały, ten sam, 282F00. Może jakiś pomysł gdzie szukać zaginionego prądu? :(
  3. Witam wszystkich Forumowiczów. Proszę o pomoc w zakresie zdiagnozowania błędu 282F00 określanego jako grzałka sondy , zwarcie do masy. Po wymianie obu sond, tej przed i za katalizatorem błąd nie znika a na desce nadal zapala się CHECK. Nie odczuwam przy tym zmiany w pracy silnika. Co może być przyczyną takiej informacji za strony sondy? :?: Pozdrawiam
  4. Witam wszystkich forumowiczów. Informuję, że wczoraj w Warszawie k/ Opaczy spłoneło kolejne BMW 5. Nie znam szczegółów ale to było 525 XD. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.