Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Cześć. Jutro podejmuję ostatnią próbę walki z Nivo, jeśli się nie uda to wywalam i wkładam sprężyny. Mam oryginalną zawiechę M-technik, z przodu sprężyny Eibach Pro-kit. Pytanie jakie sprężyny dać na tył? Czy na Eibachu nie będzie za nisko? Jeśli ktoś z Was robił takiego moda i włożył zwykłe sprężyny lub krótsze to bardzo proszę zmierzcie mi jaka jest u Was odległość od dolnej krawędzi felgi do błotnika, w ten sposób dojdę jakie powinny być u mnie. Drugie pytanie natomiast brzmi, jakie wrażenia po zmianie na zwykłe springi?
Opublikowano
A, jeśli mogę spytać, co się dzieje z Twoim Nivo, że nie dajesz z nim rady?

 

Jest tak jakby problem z komunikacją, powinien się poziomować już w momencie gdy otwieram go z kluczyka lub otwieram drzwi a tu zero reakcji. W dodatku lubi się krzywić losowo w trakcie lub przed jazdą. Wymienione czujniki, sterownik, elektrozawory i zero zmian. Układ szczelny, zero błędów. Dlatego mam dość zabawy i wsadzam springi.

Opublikowano
Panowie, to skoro jesteśmy przy temacie, może macie pomysł na usunięcie wyświetlanego błędu Nico na desce? Poprzedni właściciel zainstalował sprężyny zamiast nivo lecz błąd pozostał. Pacjent E39 528i Touring

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.