Skocz do zawartości

Wymiana silnika N52KB30 234km 2011 manual na inny


czaja1295

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszysktim!


Jestem zmuszony wymienić silnik w swoim e92 2011 LCI z USA.

Motor to tak jak w opisie N52KB30 234KM 2011, niespotykany zbyt często w Europie.

Auto ma manualną skrzynię biegów

Auto jest zasilane LPG


W związku z powyższym, ze względu na niedostępność silnika na rynku w Polsce czy jest możliwość zamiany silnia na inny, tak że będzie pasowal 1:1?

Myślałem, żeby zamienić go na N51B30 234km, jest jedna/2 sztuki na portalach aukcyjnych.

Bądź ewentualnie na N52B30 258km.


Proszę o pomoc ! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz silnik w wersji N52k tzw medium output na Stany.

Ale różnice w mocach (low-medium-high) zależały tam głównie od posiadania 1 lub 2 DIS. Twoje auto ma jedną disę.


Technicznie każdy słupek N52B30 podejdzie na swap. Ale idealnie jak już zmieniasz to warto dać pełną moc i 3-stopiowy kolektor.


Napisz nam czemu musisz zmieniać? padł dół? Góra? Coś możesz uratować?


Jak bym powiedział: szukaj N52B30 ale idealnie po 2008 czyli ze Stanów. Łacznie kolektorem, wiązką i komputerem MSV80.

Łatwo nie będzie, ale na pewno będize tego więcej niż szukanie konkretnej wersji 234konie lub N51.


https://www.e46fanatics.com/threads/difference-between-n52-and-n52k.1269171/

R6 + V4 = :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.