Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć wszysktim!


Jestem zmuszony wymienić silnik w swoim e92 2011 LCI z USA.

Motor to tak jak w opisie N52KB30 234KM 2011, niespotykany zbyt często w Europie.

Auto ma manualną skrzynię biegów

Auto jest zasilane LPG


W związku z powyższym, ze względu na niedostępność silnika na rynku w Polsce czy jest możliwość zamiany silnia na inny, tak że będzie pasowal 1:1?

Myślałem, żeby zamienić go na N51B30 234km, jest jedna/2 sztuki na portalach aukcyjnych.

Bądź ewentualnie na N52B30 258km.


Proszę o pomoc ! :)

Opublikowano

Masz silnik w wersji N52k tzw medium output na Stany.

Ale różnice w mocach (low-medium-high) zależały tam głównie od posiadania 1 lub 2 DIS. Twoje auto ma jedną disę.


Technicznie każdy słupek N52B30 podejdzie na swap. Ale idealnie jak już zmieniasz to warto dać pełną moc i 3-stopiowy kolektor.


Napisz nam czemu musisz zmieniać? padł dół? Góra? Coś możesz uratować?


Jak bym powiedział: szukaj N52B30 ale idealnie po 2008 czyli ze Stanów. Łacznie kolektorem, wiązką i komputerem MSV80.

Łatwo nie będzie, ale na pewno będize tego więcej niż szukanie konkretnej wersji 234konie lub N51.


https://www.e46fanatics.com/threads/difference-between-n52-and-n52k.1269171/

R6 + V4 = :)
Opublikowano
W zależności gdzie sprawdzam to w jednym miejscu mi pokazuje, że mam silnik N52K a w innym N52N... mój 2007, ale nie ma DIS....

F31 320d+

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.