Skocz do zawartości

f30 335i vin: WBA3A9C54EF479417


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jeszcze jedna sztuka, z tym, ze USA, ale znacznie lepiej wyposazona - jedynie taborety, ktore mozna z czasem zmienić..


co sądzicie? warta zainteresowania? Pomijam adnotacje "bezwypadkowy" przez handlarza, bo auto oczywiscie po kolizji.


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-335i-306-km-idealny-full-warszawa-ID6Dwuwb.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Z tym "bezwypadkowy" to trochę przesadził. Ciekawe w czym jeszcze mija się z prawdą.

https://en.bidfax.info/bmw/335/1697686-bmw-335-i-2014-black-30l-6-vin-wba3a9c54ef479417.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ta z Lublina zrobiła na mnie dobre wrażenie, a to w _35i i _40i naprawdę już coś. :cool2:

A ta tutaj - mnie NIE zaciekawiła... :oops:

Nie mówię, że zła.

Mówię, że takich na rynku jest wiele... :|


PS. Przepraszam, ale prywatnie powiem - obyś nie przetrenował... :oops:


Zdekodowany VIN: WBA3A9C54EF479417

Type 3A93

Model 335i

Market USA

Development Code F30

Chassis Sedan

Steering left

Doors 4

Engine N55

Displacement 3.00 l

Power 225 kW

Drivetrain Rear-Wheel Drive

Transmission automatic

Color Black-sapphire Metallic - 475

Upholstery Leder Dakota/sattel-braun/exklusivnaht - LCLX

Manufacturer BMW AG

Production Plant Munich, Germany

Production Date 2014-02-18


Options

1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge

1CB Co2 Content Co2 Umfang

205 Automatic Transmission Automatic Getriebe

216 Servotronic Servotronic

249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad

255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad

258 Runflat Tyres Bereifung Mit Notlaufeigenschaften

2A4 19"lt/aly Wheels Double Sp. 401/mt 19"lm Raeder Doppelspeiche 401/mb

2NH M Sportbrake M Sportbremse

2VB Tyre Pressure Indicator Reifendruckanzeige

302 Alarm System Alarmanlage

319 Integrated Universal Remote Control Integrierte Universal-fernbedienung

322 Comfort Access System Komfortzugang

3AG Backup Camera Rueckfahrkamera

3DZ Without Additional Designation Outs Entfall Zusatz-schriftzug Aussen

403 Glas Roof, Electric Glasdach, Elektrisch

423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours

430 Interior And Exterior Mirror Packa Innen- Und Aussenspiegelpaket

431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend

459 Seat Adjustm., Electr. W. Memory Sitzverstellung, Elektr.mit Memory

465 Through-load System Durchladesystem

488 Lumbar Support Driver/front Passenger Lordosenstuetze Fahrer/beifahrer

493 Storage Compartment Package Ablagenpaket

494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer

4CE Fine-wood Trim Fineline Anthracite Edelholzausf.fineline Anthrazit

4DM High.trim Fin. Pearl Gloss Chrome Akzentleisten Perlglanz Chrom

4NE Blow-by-heater Blow-by-heizer

508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc)

520 Foglights Nebelscheinwerfer

521 Rain Sensor Regensensor

522 Xenon Light Xenon-licht

524 Adaptive Headlights Adaptives Kurvenlicht

534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik

544 Cruise Control With Braking Function Geschwindigkeitsregel. Mit Bremsf.

563 Lights Package Lichtpaket

575 Additional 12v Power Socket Zusaetzliche 12-v-steckdose

5DL Surround View Surround View

5DS Luggage-compartment Emerg. Release Kofferraumnotentriegelung

609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional

610 Head Up Display Head-up Display

645 Radio Control Us Radio-steuerung Us

655 Satellite Radio Satellitentuner

688 Harman/kardon Surround Sound System Harman/kardon Surround Sound System

697 Area-code 1 Area-code 1

6AC Intelligent Emergency Call Intelligenter Notruf

6AE Teleservices Teleservices

6AK Connecteddrive Services Connecteddrive Services

6AM Real Time Traffic Information Real Time Traffic Information

6AP Remote Services Remote Services

6NR Apps Apps

6NS Enhanced Telephony With Extended Sm Komforttelefonie Mit Erw. Smartphon

6WA Instrument Cluster W. Extended Cont Instrumentenkombi. M. Erw. Umf.

7S2 Luxury Line Luxury Line

823 Hot Climate Version Heissland-ausfuehrung

840 High Speed Synchronisation Hochgeschwindigkeitsabstimmung

845 Acoustic Belt Warning Akustische Gurtwarnung

853 Language Version English Sprachversion Englisch

876 Radio Frequency 315 Mhz Funkfrequenz 315 Mhz

8KL Oelserviceint. 15.000km/12months Oelwartungsint. 15.000km/12monate

8S4 Decoding Variable Light Distributio Decodierung Variable Lichtverteilun

8TN Daytime Driving Lights Selectable B Tagfahrlicht Ueber Lichtmenue Einst

925 Shipping Protection Package Versandschutzpaket

992 Number Plate Attachement Management Steuerung Kennzeichenbefestigung

993 Model Year Code Modelljahrescode

9AA External Skin Protection Aussenhautschutz


LsMZr4K.jpg

sgfDkTm.jpg

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Bo to zwykła, wygięta amerykanka, jakich wiele na rynku.

I zawsze będzie zwykłą, wyklepaną amerykanką...

W CEPiKu widać to zawsze... I za darmo...

Odsprzedaż za normalne pieniądze jest bardzo trudna, wręcz niemożliwa...

Nie rób takich głupot.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo to zwykła, wygięta amerykanka, jakich wiele na rynku.

I zawsze będzie zwykłą, wyklepaną amerykanką...

W CEPiKu widać to zawsze... I za darmo...

Odsprzedaż za normalne pieniądze jest bardzo trudna, wręcz niemożliwa...

Nie rób takich głupot.

 

mam podobne zdanie, ale jak to jedyna szkoda tego samochodu, to uważam, ze nie ma dramatu. to nie jest typowy przystanek za 3k zielonych :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Nikt nie czyta ogłoszeń.

Nikt nie słucha sprzedającego.

Takie czasy.


Teraz aut szuka się na smartfonie... machając palcem po wyświetlaczu wielkości pudełka papierosów.

A potem zamawia raport.

Jak w raporcie jest szkoda - to lipa.

Zainteresowanie gaśnie.

Gdy w raporcie szkody nie ma - to szansa na sprzedaż jest duża.


Młodzi modlą się do smartfona, w internecie zdobywają wiedzę.

Jedyne religie jakie znają - to góglowa i jabłkowa...

I nie rozumieją, że nie rozumieją...


I ten styl narasta.

To dlatego odsprzedaż amerykanek jest taka kłopotliwa.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bajkopisarz no...

Moim zdaniem duża przesada to co pisze miczek

Prawie Każde auto z USA będzie miało wpis w cepik o szkodzie, bo nie może być inaczej. Z tym, że szkoda nie równa szkodzie, a jeżeli w aucie z tematu to jest jedna szkoda, to kosmetyka. Na szczęście w autach z USA mamy historię powypadkową, po szkodzie, po kolizji, wandalizmie, czego nie można powiedzieć o autach z Europy (nie tylko w USA są rozbitki, ale tylko w USA ciężko przekręcić licznik, żeby to nie wyszło)

Co do odsprzedaży, to znów przesada i to bardzo, a wiem to na własnym przykładzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co znaczy zwykła, wygięta amerykanka i czym się różni od zwykłej wygiętej Niemki, Szwajcarki, itd?

 

Bo to zwykła, wygięta amerykanka, jakich wiele na rynku.

I zawsze będzie zwykłą, wyklepaną amerykanką...

W CEPiKu widać to zawsze... I za darmo...

Odsprzedaż za normalne pieniądze jest bardzo trudna, wręcz niemożliwa...

Nie rób takich głupot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Co znaczy zwykła, wygięta amerykanka i czym się różni od zwykłej wygiętej Niemki, Szwajcarki, itd?

No tym, że w germanka czy helwetka nie wymaga żadnego przystosowania do rynku polskiego.

Radyjko, licznik, oświetlenie zewnętrzne - w amerykance trzeba zadziałać, i to od wieków...


Inną sprawą jest sporo innych różnic, które w amerykańskich wersjach są.

Układy oczyszczania spalin, inne silniki stosowane, lub w innych latach używane...

Kłopotliwe jest też dość często dłuższe oczekiwanie na części zamawiane w europejskim ASO po amerykańskim VIN.

No i tracenie czasu na przymiarki części z aut europejskich.

Czym auto starsze - tym problemów jest więcej...

I tych tematów ludzie się boją.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znów brednie...

Jakby się ludzie bali, to by nie było tyle aut z rynku amerykańskiego w Europie.

W większości przypadków tak jak to jest w BMW wystarczy kodowanie na Europę i wymiana tylnich lamp.

To nie PRL, że na części trzeba długo czekać, lub ich nie ma.

Większość części jest taka sama jak w Europie, oczywiście są wyjątki.

,,Germanka" czy inna europejska nie posiada historii , więc można kupić kota w worku po mega dzwonie i przekręconym przebiegiem.


Wracając do auta z tematu moim zdaniem warto się zastanowić i chociażby pojechać na oględziny, bo z aukcji się nic nie dowiesz.

Nie dowiesz również nic więcej o tym aucie w tym temacie, bo narazie to same bzdury i zniechęcanie do aut z USA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Jeśli to jedyna szkoda tego auta, to nie jest nic strasznego. To wygląda jak parkingówka. Ćwiara to element poszycia i jest wymienny. Jeśli zrobione dobrze to nie ma to wpływu na pogorszenie bezpieczeństwa w tym pojeździe.

Kruk, mógł użyć opcji bezwypadkowy w ogłoszeniu. Bezkolizyjne może nie jest, ale bezwypadkowe jak najbardziej może być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam f30 335xi z USA. Sprowadzał człowiek który się tym trudni. Przed zakupem sprawdzałem po vinie zdjęcia, wyposażenie itd. i to jest pierwszy ogromny plus aut z USA.

99% aut sprowadzanych do Polskiz Europy czy USA jest po kolizjach inaczej nie ma to żadnego sensu przez cenę.

Co do dostosowania takiej f30 do europejskich standardów:

- kodowanie, radia, świateł na eu, języka na nasz, oraz wgranie najnowszej mapy do nawigacji - zapłaciłem 500zl razem z wyciągnięciem zaślepki od włącznika do tylnych przeciwmgielnych. Nie trzeba wymieniać tylnych lamp. Wymieniłem wkłady lusterek zew na asferyczne (ze sciemnianiem itd 400 zł)

Nie spotkałem ani jednej części innej w aucie z USA niż na rynek UE. Przeglądając części na reloem są to te same części, te same katalizatory, te samy normy.


 

Co znaczy zwykła, wygięta amerykanka i czym się różni od zwykłej wygiętej Niemki, Szwajcarki, itd?

No tym, że w germanka czy helwetka nie wymaga żadnego przystosowania do rynku polskiego.

Radyjko, licznik, oświetlenie zewnętrzne - w amerykance trzeba zadziałać, i to od wieków...


Inną sprawą jest sporo innych różnic, które w amerykańskich wersjach są.

Układy oczyszczania spalin, inne silniki stosowane, lub w innych latach używane...

Kłopotliwe jest też dość często dłuższe oczekiwanie na części zamawiane w europejskim ASO po amerykańskim VIN.

No i tracenie czasu na przymiarki części z aut europejskich.

Czym auto starsze - tym problemów jest więcej...

I tych tematów ludzie się boją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Znów brednie...

Mam wrażenie, że hejtujesz -klik-klk- (Wikipedia)

Niepotrzebnie.

Święta się zbliżają, pandemia, warto rozmawiać grzeczniej.

 

Jakby się ludzie bali, to by nie było tyle aut z rynku amerykańskiego w Europie.

Bo jest trochę tych oszczędnych. Wielkopolanie, Krakowiacy, Szkoci - to ci najsłynniejsi.

 

W większości przypadków tak jak to jest w BMW wystarczy kodowanie na Europę i wymiana tylnich lamp.

Tak nie jest. Mijasz się z prawdą. Przykład pierwszy z brzegu w marce BMW to SULEV. Uczciwie mówiąc nie pasuje nic. :cry2:

 

To nie PRL, że na części trzeba długo czekać, lub ich nie ma.

Nie koloryzuj, bo tak nie pisałem. Zacytuję:

Kłopotliwe jest też dość często dłuższe oczekiwanie na części zamawiane w europejskim ASO po amerykańskim VIN.

No i tracenie czasu na przymiarki części z aut europejskich.

 

,,Germanka" czy inna europejska nie posiada historii , więc można kupić kota w worku po mega dzwonie i przekręconym przebiegiem.

Faktycznie dla tych oszczędzających to dobra alternatywa. W przeglądarce klik od najtańsze i mają szeroki wybór: przekładane angielki, walnięte amerykanki, cofnięte europejki.

Do koloru, do wyboru.


PS. Zapomniałeś o tych co nie oszczędzają i w wyszukiwarce klikają od najdroższych...

BTW. Przepraszam, ale powtórzę za KLASYKIEM: mężczyźni nie rozmawiają o pieniądzach. Mężczyźni je mają. :oops:

 

Wracając do auta z tematu moim zdaniem warto się zastanowić i chociażby pojechać na oględziny, bo z aukcji się nic nie dowiesz.

To prawda, pod warunkiem, ze ktoś świadomie wdeptuje w amerykankę.

Utrata wartości, zaniżanie wypłat z ubezpieczenia AC, kłopoty z leasingiem / kredytem, problematyczna odsprzedaż za normalne kwoty.

 

Nie dowiesz również nic więcej o tym aucie w tym temacie, bo narazie to same bzdury i zniechęcanie do aut z USA

Jesteś naprawdę mistrzem w "obracaniu kota ogonem".

Zacytuję, co powiedziałem:

A ta tutaj - mnie NIE zaciekawiła... :oops:

Nie mówię, że zła.

Mówię, że takich na rynku jest wiele... :|

AMEN.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

,,Hejtuje"?

Nie! Wychodzi na to, że mam inny światopogląd niż Ty, ale nie mogę trochę czytać tych Twoich wypocin. W każdym temacie o autach z USA to samo. Zmień może płytę i nie uświadamiaj na siłę , że auta z USA są gorsze, bo się myślisz.

Sulev to wyjątek o którym wspomniałem w poprzednim poście, więc proszę czytaj ze zrozumieniem :wink:

Czy auta z USA są dla oszczędzających hmm to temat rzeka...

Może masz i rację, ale też nie kompletną, ponieważ są też tacy, którzy szukają auta z pewną historią i nie szukają auta po mega dzwonię, bez wyposażenia. Auto z małą szkoda i wysokim wyposażeniem nie jest wcale trudno odsprzedać. Zresztą myślę, że Ci co szukają dla siebie nie myślą o sprzedaży.

Może to faktycznie oszczędność jak piszesz nie wiem, ale jak napisałeś ,, mężczyźni..."

Utrata wartości to moim zdaniem brednie .

O odsprzedaży o której piszesz, to chyba tylko mit wzięty rodem z postów takie jak Twoje.

Nie wszyscy kupują auta na kredyt lub leasing o którym piszesz.

Z AC nie miałem styczności i mam nadzieję nigdy nie mieć, ale faktycznie może być tak, że ubezpieczalnia będzie zaniżać wypłaty, chociaż jest coś takiego jak wartość stała auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

To mówisz, że mówiłeś o SULEVie w poprzednim poście...

I nadal hejtujesz.


Spokojnych Świąt.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.