Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć

Kupiłem F31 z USA - nalatane 100tyś. km, powymieniane filtry, olej itd.- zabrałem się za wymianę świec zapłonowych (podczas demontażu okazało się że są fabryczne) - kupiłem dedykowane NGK i muszę powiedzieć że zmiana na mega +. Silnik po odpaleniiu lekko grzechotał - myślałem że to słynny wastegate a po wymianie świec - cisza i lepsza kultura pracy silnika (ciszej i tak bardziej "miękko"). Nie wiedziałem, że taka wymiana będzie miała taki duży wpływ - stare świece wyglądały OK. Wymiana oczywiście za pomocą klucza dynamometrycznego.

Chciałem się podzielić swoim "sukcesem":)

Pozdrawiam!

Mam do sprzedania 2 szt. felgi M-pakiet WZ 400 R18 9Jx18H2 IS 42
Opublikowano
Ja zmieniałem przy 83kkm tez fabryczne były. Tez miałem poprawę pracy silnika. Zniknęły drobne wibracje na biegu jałowym. Wg instrukcji z USA wymiana powinna być co 30kkm.
Opublikowano
Jest jakiś problem natury technicznej z wymiana świec? Mi w moim 428 lekko na zimnym silniku szarpnie kilka razy i podejrzewam właśnie świece zapłonowe. Jakie świece polecacie? Jaki moment NM przy dokręcaniu? Czy gwinty się zrywają jak w starych dieslach?
Opublikowano

Do bmw N20 jest świeca NGK 97506

Klucz 14mm + jeśli nie chcesz dużo rozbierać to przedłużka łamana.

Moment 23Nm, ja nie miałem problemu z gwintami ale bez klucza dynamometrycznego bym nie próbował.

Tu jest filmik

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.