Skocz do zawartości

spasowanie wnętrza lift vs polift


andreus

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc,


we wnetrzu (ponoc bezwypadkowego) f25 przedliftowego zaskoczylo mnie spasowanie plastikow, szczegolnie konsola centralna, tunel, skrzypi jak sie naciska. Czy ktos z tu obecnych posiadaczy x3 po lifcie podpowie jak to wyglada u niego? Czy tez trzeszczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Tak, naprawdę jakość spasowania zależy od egzemplarza, widziałem wersje przed LCI, które nie trzeszczały i LCI z szokująco słabym spasowaniem. Wynika z tego, że fabryka w Spartanburgu miały lepsze i gorsze ekipy montujące.

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślę że to nie ma nic wspólnego z ekipami montażowymi ... jak już coś to z poszczególnymi partiami poszczególnych części ich jakością, materiału i dokładności ich wykonania.

Pisząc za siebie, X3 F25 LCI - trzeszczy w nim praktycznie wszystko w kokpicie włącznie z tandetnymi plastikami na M-pakietowej kierownicy ... powiedzmy sobie szczerze że wykonanie F25 zostawia dużo do życzenia jak na samochód premium. Z drugiej strony żeby być obiektywnym to i tak w tej klasie samochodów - jest to raczej górna półka, po prostu poprzeczka jest bardo nisko zawieszona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Koniec produkcji wszystko tłumaczy ;) w końcu nauczyli się składać :D.


Podobnie było z F30, początki produkcji było w jak Dacii Duster (vel Disaster)

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Kurcze, nie chcę bronić mojego BMW X3 LCI, ani bezkrytycznie do niego podchodzić, ale u mnie też nic nie trzeszczy, nawet po wymianie listew wewnętrznych na listwy carbonowe M performance.

W rodzinie wujek ma X3 z 2013 roku, z przebiegiem lekko ponad 200 tyś. i też raczej nie zauważyłem jakiegoś trzeszczenia.

Fakt, dekoracyjne "aluminiowe" listwy tandeta jak cholera.

Chyba, że jestem mało wymagający...

Benzyna zamiast krwi...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, u mnie nic nie trzeszczy podczas jazdy. Ale jak już zaczniesz naciskać np. plastikowy panel co jest montowane sterowanie szyb trzeszczy jak diabli. Mówię naciskać. Plastik też tego elementu tandeta. W instrukcjach ASO BMW były akcje serwisowe np. na plastik co włączasz światła jak naciskasz trzeszczy to aso naklejali filc. Tak samo na plastiki górne konsoli środkowej. Piszę tylko jak naciśniesz mocniej. Podczas jazdy cisza. Ale poszukaj na forum bo było gdzieś, to są strony całe opisu BMW aso jak to mają poprawiać - podklejają filc. Mam LCI. Reszta OK. Ale plastiki to typowe USA, choć lepsze niż u nich stosują do innych marek w tej klasie i tych rocznikach.


Tutaj X1 2016. To u mnie jest bajka.



https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=131&t=344655


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślę że to nie ma nic wspólnego z ekipami montażowymi ... jak już coś to z poszczególnymi partiami poszczególnych części ich jakością, materiału i dokładności ich wykonania.

Pisząc za siebie, X3 F25 LCI - trzeszczy w nim praktycznie wszystko w kokpicie włącznie z tandetnymi plastikami na M-pakietowej kierownicy ... powiedzmy sobie szczerze że wykonanie F25 zostawia dużo do życzenia jak na samochód premium. Z drugiej strony żeby być obiektywnym to i tak w tej klasie samochodów - jest to raczej górna półka, po prostu poprzeczka jest bardo nisko zawieszona.

 

Takie małe uzupełnienie mojego komentarza - miałem na myśli pytanie kolegi @andreus dotyczące trzasków jak się naciska elementy kokpitu czy kierownicy. Natomiast w trakcie jazdy nic nie skrzypi czy trzeszczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, u mnie nic nie trzeszczy podczas jazdy. Ale jak już zaczniesz naciskać np. plastikowy panel co jest montowane sterowanie szyb trzeszczy jak diabli. Mówię naciskać. Plastik też tego elementu tandeta. W instrukcjach ASO BMW były akcje serwisowe np. na plastik co włączasz światła jak naciskasz trzeszczy to aso naklejali filc. Tak samo na plastiki górne konsoli środkowej. Piszę tylko jak naciśniesz mocniej. Podczas jazdy cisza. Ale poszukaj na forum bo było gdzieś, to są strony całe opisu BMW aso jak to mają poprawiać - podklejają filc. Mam LCI. Reszta OK. Ale plastiki to typowe USA, choć lepsze niż u nich stosują do innych marek w tej klasie i tych rocznikach.


Tutaj X1 2016. To u mnie jest bajka.



https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=131&t=344655


 

jeszcze nie moge wyjsc z szoku po obejrzeniu tych filmikow...ujezdzalem pare lat e46, do glowy mi nie przyszlo, ze w nowych lub duzo nowszych modelach bedzie cos takiego, skoro w zwyklym e46 mialem cisze... dzieki jeszcze raz za naswietlenie sprawy. :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.