Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc i czolem. Pora na mnie i tutaj.


BMW e36 323i z 96' roku. Rok przejsciowy, stad duzo elementow przedlifta, mimo ze juz katalogowo polift- bo poduszka, bo ASC, bo m52, bo 3 swiatlo stop itp. itd.


Wiec tak. W skrocie. Auto ze mna od 2016 roku. Od daily przeksztalcil sie w projekt. Skusily mnie przede wszystkim wlasciwosci jezdne i fakt, ze blacha jest zdrowa- co jest podobno calkiem niezlym wyjatkiem. Bardzo, bardzo mocno podoba mi sie wersja M3 GT. Wiec luzno nawioazujac, bo moje to zielone, ale bostonskie, tamto zielone, ale szybkie i brytyjskie to... Luzno staram sie nawiazac do wersji GT. Mimo, ze nie coupe, mimo ze sedan i mimo, ze zwykle 2,5 pod maska.


W skrocie, na poczatku fabryczne 323i, z typowymi dla tego modelu usterkami- vanos, uklad chlodzenia, wspomaganie, odma. Niestety na poczatku wierzylem mechanikom na slowo i auto okazalo sie polapane na trytytki. No nic to.


W koncu pol roku temu trafilem na ogarnietego mechanika. Przeprowadzil kompletny serwis pod maska i w koncu jest dosc czysto ;)


Co zrobilem? Jak wiadomo, prawdziwe BMW ma wszystko z VINu, moje juz dawno takim przestalo byc. Z winu zostalo:


przednie fotele,

klimatyzacja,

silnik,

m-technikowe zawieszenie


:D


Co zrobilem? Oj. Wszystko inne.

Mpakiet zewnetrzny i wewnetrzny,

listwy boczne ze znaczkiem BMW Mtechnic

tylna kanapa skorzana z cupholderem,

boczki z individuala z poduszkami pod lokcie,

OBC18,

radio CD 43,

pakiet rozszerzonego oswietlenia,

elementy z wlokna weglowego z M3 GT (czekam na popielniczki, ktore ida oraz szukam listw progowych z pakietu)

cupholder,

lusterko fotochromatyczne, zewnetrzne sa podgrzewane,

pakiet rozszerzonej skory- poluje nadal na pelne skorzane wnetrze- razem z boczkami, tunelem, schowkiem itp.,

zmiana blotnikow na polifty,

zmiana noska na polift,

zmiana lamp na soczewki ZKW,

zmiana kierunkow na biale,

xbrace na dole,

wydech z m50b25 z oryginalnymi katalizatorami,

dolot z m50b25,

wystrojenie pod Pb98,

hamowanie, serwisowanie, dopieszczanie,

heble z e46 330 na przodzie oraz z e46 328 na tyle,

regeneracja recznego,

stylingi 24 (jeden z lepszych zakupow EVER!)

harman- kardon, caly po pinach z sedana,

alarm,

otwieranie z pilota,

grzane dupcie,

PDC na tyle,

hak westfalia,

oryginalny, sedanowy GT class II,

szyby tyl,

przycisk ryglowania drzwi z wersji juesandej,


I to wszystko wyzej na OEMowych czesciach.

Z nieoemu to dodalem zmieniarke cyfrowa,

w poleczce jest tez ladowanie bezprzewodowe- iphona klade i sie laduje.


W planach:

bilstein b12,

vadery,

kilka pierdol w srodku:monetniki, telefon, cd box,

stylingi 39 tak zeby sie nie nudzilo auto,

przeszczep szyyberdachu,

szpera 25%

chuchanie, pielegnowanie,

gt schwert z m3 GT


Mam swiadomosc, ze ten model to e3smiec w sumie. Opinie w naszym kraju ma, jaka ma. Nie jest to M3, dlatego nigdy nie bedzie to eksponat kolekcjonerski. Ale nie o to chodzi. To auto na podlubanie po pracy dla relaksu. Jak cos sie polamie, to nie szkoda, bo to e36. Sami rozumiecie ;)


Tak wyglada wykres z hamowni:

120841570_1112943295767142_5945671693387481025_o.png.5aa6e185e2f6144fb56af7ed624639da.png


Kilka zdjec. PIerwsze, porownujace to co bylo oryginalnie z tym co jest obecnie:

02eb6f7de039.png

IMG_8355.jpeg.a6d5072ca1c4309aac67f77a67283d0a.jpeg

IMG_8534.jpeg.621ef80c748ca3032a85a410a343e58c.jpeg

d3bb70c33b0a.jpg

120234166_3332362220187059_6120978912179088144_n.jpg.a48ee884948e85c671c67335c32c7859.jpg

e5f4fd1cd152.jpg

IMG_0064.jpeg.67b8834af5f3e8efa4c31115db39669d.jpeg


Troche szczegolow. Stan na wakacje 2020:

IMG_8149.jpeg.3aa82d6dac8ff7ef9827952f897b2faa.jpeg


IMG_8154.jpeg.3f1d503313fd1b49ce847f06e7b905d0.jpeg


Najbardziej aktualne zdjecia:

IMG_0105.jpeg.212389420e408a0189a02823857bec3f.jpeg


IMG_0130.jpeg.6a3b53e01fccc67ebd45f530ba36d000.jpeg


b661719ee92a.jpg


01f244cbf09a.jpg


e47da8a20a26.jpg


IMG_0084.jpeg.8ee738e2eaa50eef04d0538cf0d5c1bb.jpeg


Kilka zdjec pseudoartystycnzych zrobionych na przestrzeni modyfikowania:

2d1c5e9c12e1.jpg


236609acfe53.jpg


f4c584fdc240.jpg


Oprocz lakierowania i typowo silnikowych rzeczy, wszystko robie sam. Z wiekszym lub mniejszym skutkiem pozytywnym, ale ile sie nauyczylem to moje.

Takze dzien dobry, witam, mam nadzieje, ze wstydu tej spolecznosci nie przyniose.


Piona!


P.S. potrzebuje profesjonalnej sesji...


P.S. 2 nie bedzie gwintu. Jestem juz za stary na to. W moim zamarzeniu robie OEM+ i wpadnie moznliwy do kupienia dzisiaj zamiennik mtechnicowego zawiasu

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

robie OEM+

I tak się traktuje te auta. Podoba mi się twoje podejście do sprawy. klasyka sama się obroni.

Piękny kolor.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Super projekt. I ten karbon w środku! To oryginał czy na zamówienie robiony?
Instagram: @kolczasty
Opublikowano
Super projekt. I ten karbon w środku! To oryginał czy na zamówienie robiony?

 

Karbon jest oryginalny. Niestety pogrzalo mnie z doposazaniem tego auta mocno. Karbon dorabiany niestety nie umywa sie do tego z epoki. Splot jest na dzien dzisiejszy nie do zastapienia. Do 2007 roku byl mozliwy do kupienia i to na m2, ale wtedy jeszcze nie wiedzialem, ze cos takiego jest. Zeby czlowiek wiedzial, ze upadnie to by usiadl ;)


Nie chce w niego wsadzac niczego bez znaczka BMW. Staram sie utrzymac to auto w mozliwie nowo-fabrycznym stanie. Oczywiscie stan licznika wskazuje wprost ile juz ma lat na karku, ale wizualnie i mechanicznie, nie moge sie czepiac. Oprocz zawieszenia, ktore jest jeszcze z I montazu.


c0d075faed39.jpg


bieliq89- rowniez pozdrawiam. Wbrew pozorom w Bialymstoku kilka e36 jezdzi, ktore z dresowozami na szczescie maja malo wspolnego.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Obserwowałem projekt na inny forum.

Bardzo podoba mi się to co robisz. Styl OEM + w takim aucie najlepiej pasuje.

Samo (wiadomo, luźne nawiązywanie ) do legendarnej M3 GT to bardzo dobrze obrana droga, bo wszystko fajnie pasuje i koresponduje ze sobą.

Duży plus za oryginalne części :cool2:

Auto bardzo mi się podoba i z przyjemnością będę obserwował, co dalej dzieje się w temacie.

Na bieżąco wklejaj kolejne zdjęcia z dodatkami GT.

Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano

PIekna zima nas zaatakowala! Jakos dzisiaj wstalem, postanowilem sobie pojezdzic po lesie i w miedzyczasie strzelilem bardzo amatorsko i zwyklym telefonem kilka zdjec:


IMG_0191.jpeg.4a866ddb30ffca1196aba1dae274f370.jpeg


IMG_0165.jpeg.e3a4d82679c7dbf4aeec3a145b189b17.jpeg


IMG_0167.jpeg.e5afb216165ea3ceb44d9ca35f658e64.jpeg


IMG_0147.jpeg.51e7c2f989f3df2b58c1c5fa5e0e7ab6.jpeg


IMG_0150.jpeg.dc65ff82943bc81e532d5afa6d90923c.jpeg


IMG_0198.jpeg.7a9befcf338731760b87e2164e66847b.jpeg


IMG_0210.jpeg.91e47957de5bfb72e576cf42912c0ce5.jpeg


1989337278_IMG_02262.jpeg.10420f8fdc82c35c5b74929ac727c368.jpeg


IMG_0233.jpeg.fece43c348fdc877366d19ea937c29d0.jpeg


IMG_0237.jpeg.c53fdc23a600d69081e4d6e7a7a5eff1.jpeg

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Post pod postem, ale jestem bardzo zadowolony, ze od 2 tygodni- po wymianie uszczelek w lampach, nie ma sladu pary:


0C4E5B1A-0F55-4F2A-BA22-856136D3039D_1_201_a.jpeg.dd539ce23b799bcb9cd6d11417355690.jpeg


Dodatkowo:


wymienilem nakladki klamek i uszczelki, oraz dodalem pojemniczek na drobne:


9BDE244C-6A19-4DB2-AC44-4BB87CE7F819.jpeg.432d05fe62e6b93e48a062c3ce189945.jpeg


4B093930-90E9-402A-8DE8-FA570A618F01.jpeg.c9afe32bd4a416d3ff6236e1dbf28021.jpeg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.