Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , po ostatnim powrocie do domu z samochodem było wszystko dobrze (3 dni temu , przez ten czas pojazd był nie używany ) . Dzisiaj rano auto odpaliło tak jak zawsze , nie było żadnych niepokojących objawów , po chwili usłyszałem wycie z pomiędzy tylnych kół . Zostawiłem samochód kilka minut na chodzie , po przyjściu z powrotem silnik był wyłączony przy próbie odpalenia działo się to co ukazane na filmie :




f3708890e37b.jpg


Tydzień temu będąc w serwisie po wymianie oleju i filtrów przez pewien czas silnik nie chciał odpalić wyświetlając ten sam błąd (check engine ) , po pół godziny udało się uruchomić silnik , ale mechanik sam nie wiedział co dokładnie było tego przyczyną .


Błąd kóry wyskoczył po podpięciu do komputera (tydzień temu )


72cebf9c72db.jpg


Sprawdzany był również akumulator okazało się , że jest w bardzo dobrym stanie , ale niestety wyskakuje kod błędu :


f3708890e37b.jpg


Pojazd posiadam od 2016 roku nigdy do tej pory nie było żadnych awarii


Z góry dzięki za pomoc

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No cos ty? A co ma dpf do odpalania? Przeciez ten silnik nie kreci. Rozrzad sie zerwal?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie, na zalaczonym filmiku wal luzno sobie lata, jest odczyt z czujnika predkosci walu ale silnik nie odpala.
Opublikowano

Co Wy piszecie to oczy az pieka z czytania....


Blad ktory masz 452A nie ma nic wspolego z odpalaniem ani zatkaniem filtra - to info o niskiej wartosci pozostalych kilometrow "do wyminay" filtra dpf,nie ma wplywu na nic.


Jesli cos buczalo z tylu i na fimie slychac jak wyje to stawiam na pompe paliwa w zbiorniku - dobry komputer i diagnoza podstawa.


N47 tak samo reaguje na uszkodzony czujnik cisnieina doladowania,ale gasnie wtedy gladko jedwabiscie odcina,u Ciebie obstawiam brak paliwa.


Odnosnie : "Tydzień temu będąc w serwisie po wymianie oleju i filtrów przez pewien czas silnik nie chciał odpalić wyświetlając ten sam błąd (check engine ) , po pół godziny udało się uruchomić silnik , ale mechanik sam nie wiedział co dokładnie było tego przyczyną . "


jak bedziesz w n47 zmienial filtr paliwa bez procedury odpowietrzania po wymianie to padnie Ci pompa i wtryski - o ile juz nie jest za pozno.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Taki maly offtopic, wielokrotnie sie z tym spotkalem, my sie tu zastanawiamy co z autem..... gdzie jest autor tego zapytania? :duh:
Opublikowano
A jak zrobić proceduje odpowietrzania? Da rde carly lub Bimmer Tool? Czy tylko Inpa?

 

Carly i Bimmer to apki do kodowania,nie maja takich polecen jak odpowietrzanie czy innych..


Inpa tez nie,wszystkie te auto-com,delphi maja mozliwosc wlaczenia pompy paliwa na 60 lub 120l/h,ale to nie jest odpowietrzanie bo trzyma zawor w pompie CR i paliwo "stoi" w miejscu. Pelna procedura dostepna tylko w ISTA (tzn ja uzywam isty i tam jest,moze jest jeszcze gdzies - nie wiem ) i cale paliwo idzie przez filtr,pompe i wraca przelewem do zbiornika,trwa ono kilka minut i jest oceniane cisnienie osiganiete. ISTA informuje,ze zle odpowietrzanie prowadzi do uszkodzenia pompy.

Opublikowano
Następnego dnia po tym zdarzeniu auto odpaliło jakby nigdy nic , bez żadnych kontrolek przejechałem się około 10 km było okey , niestety z autkiem nic nie robię przez to , że pracuję jako kierowca i nie ma mnie w domu ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.