Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


Posiadam e60 z 2003 roku i mam lampy bez soczewki na standardowych żarówkach h7, fabryka. Lampy nie są w najlepszym stanie i zastanawiam się czy regenerować czy po prostu zmienić w związku z czym ma następujące pytanie.


Czy da radę w łatwy sposób wymienić lampy na polift? Bez żadnego kodowania i modułów? Bo chciałbym mieć lampy na żarówkach h7 z soczewką na światła mijania, a lampy poliftowe chyba dają taką możliwość, do tego lepiej świecą i ładniejsze są.


Bo z tego co czytałem to przy zmianie lamp trzeba dołożyć jakiś moduł i w ogóle, ale ja nie mam xenonu ani autopoziomowania i nie chcę mieć. Chyba że to nic nie zmienia.


Więc podsumowując, czy da się to zrobić w miarę łatwo? Jeśli nie to po prostu zregeneruje swoje.

Opublikowano
Z tego co się orientuje jest to bardzo czasochłonna praca, trzeba ciągnąć wiązkę z tyłu auta + kodowanie. Da się zrobić, ale cena chyba za wysoka.
Opublikowano

Kurcze to ciężka sprawa. Myślałem że może tylko przy zmianie z lamp nie Xenon na Xenon trzeba takie rzeczy.

A jak to jest z soczewką? Da radę do lamp z xenonem na światłach mijania włożyć zwykłą H7? Czy soczewka musi być inna? Wychodziły takie lampy z soczewką pod H7? Idzie taką dorwać?


Dzięki za odpowiedź :)

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dokup zestaw doposażenia w światła lift.

W komplecie są przejściówki do tylnych lamp oraz dodatkowe przewody(trzeba dołożyć po jednym kabelku na lampę), oraz najważniejsze, wtyczki do przednich lamp.

Nawet jak zamierzasz tylko zmienić tylko lampy przód, to i tak taniej kupić wspomniany zestaw doposażenia niż dwie wtyczki do przednich lamp.


W twoim przypadku wiąże się to ze zmianą przednich wtyczek i drobne kodowanie(wyłączyć jedną parę pozycyjnych w przednich lampach).


Gdybyś chciał także zmienić tył, to trzeba zmienić moduł świateł na LM2 oraz użyć wspomnianych adapterów i dołożyć instalację

Opublikowano

Lampy poliftowe xenonowe maja inny sterownik reflektorów przednich, wiec nawet jak wstawisz cale poliftowe reflektory to jeszcze zakup sterownika za 350 z polifta cie czeka + przerabianie wiazki kabli, bo przedliftowe reflektory na h7 zwykle maja inna wiazke kabli, do tego dochodzi jeszcze kodowanie, za ktore tez z 200 zaplacisz jak nie lepiej, podsumowujac jest to kompletnie nieoplacalna misja.


Kup sobie DEPO reflektory na wzor polifta na zwykle H7 zarowki i bedziesz mial swiety spokoj podejda pod twoj sterownik i dzialaja na zasadzie plug and play. Jak ci sie spali zarowka to 50 pln i nowa ,a xenony zarniki maja ceny z dupy a i tak po czasie sie tez przepalaja lekko i przykladowo prawy swieci mocniej niz lewy - zuzycie xenonow nie jest rownomierne nawet jak kupiles komplet nowy 2 zarniki ze sklepu. Zawsze jeden zacznie slabiej swiecic szybciej.


Te Depo super wygladaja i maja ladne ringi ale popytaj ludzi o to czy one czasem nie maja kiepskiej szczelnosci i systemu odprowadzania pary, bo seryjne odprowadzaja pare z reflektora dobrze i sa solidne na maxa.

b28nl6U.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.