Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jakiś czas temu zamieniłem swoją E61 lift 525d 197 km na przedlifta tzn. e60 525i 218 km o kodzie silnika N52. Ogólnie chciałem benzynkę gdyż więcej kręcę się jak to się mówi ,,w koło komina" ;) . Po tym jak zacząłem użytkować nowy samochód zaobserwowałem dziwną sytuację tzn. kiedy jeżdzę samochodem dłuższą chwilę czyli nagrzewam silnik do temp. ok. 100 st. C to w momencie kiedy siezatrzymuję to z okolic nerek zaczyna wydobywać się para mgła- tak jakby się kopciło. Oczywiście jest to bardzo delikatna mgiełka ale trochę to dziwne. Przy tej okazji zaobserwowałem jeszcze że wzmocnienie górnej części pasa przedniego jest zawilgocone dokładnie ta część w czerwonej ramce

pmQSgVmYj

Nadmieniam, że nie zauważyłem w rejonie chłodnicy żadnych plam, również nie zauważyłem aby ubywało mi płynu chłodniczego.

Adriano007
Opublikowano

Mam to samo.

Dzieje się tak gdy jest bardzo wilgotno i mglisto.

Wydaje mi się, że po prostu woda skrapla się a następnie paruje podczas postoju gdy temperatura przy chłodnicy rośnie z powodu braku przewiewu.

Sprawdzalem tez temperature plynu i wszystko w normie.

Cisnienie w ukladzie optymalne.

Plynu nie ubywa nawet gram.

Wiekszosc e60 ma te klapki przed chlodnica, nasze nie mają, zapewne to przez to.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
No w poprzedniej bmw e61 polift miałem te klapki i faktycznie żadnej mgiełki nie było. Czyli nie ma co panikować. Dzięki za info.
Adriano007
Opublikowano
U mnie to szczególnie widoczne jest jak jest śnieg i gdzieś zawieje go, czy ścieknie a potem się topi i para wali, aż miło :D Którejś zimy jak było więcej śniegu żona aż spanikowała, bo w garażu po zgaszeniu zaczęła para sie unosić.
Opublikowano
Wstyd się przyznać ale ja też poczułem się nieswojo gdy po raz pierwszy spostrzegłem wydobywający się z nerek dym :shock:

 

Ja mam reduktor od LPG właśnie w prawym nadkolu i to standard że przy deszczu, śniegu, wilgoci na postoju (np światła, czy korek czy po jeździe) dość konkretnie leci para, ale tylko z jednej nerki :8)

Ja się nie przejmuję, ale wygląda to dziwnie dla ludzi z boku.

Można kombinować z osłoną reduktora, jakaś izolacja, ale nie bawiłem się w to.

R6 + V4 = :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.