Skocz do zawartości

Wymienilem tarcze, bicie ustapilo. Ale...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam, tak jak wyzej. Wymienilem klocki i tarcze, bicie przy hamowaniu ustapilo w kazdym zakresie hamowania po za 80-100 km/h. W tych okolicach predkosci jest bicie, podczas jazdy deilkatnie to czuje a jak zaczne delikatnie hamowac w tych okolicach to bije troche mocniej. Tarcze na bank proste, klocki tez ok, co moze byc jeszcze przyczyna. Tylko w tym zakresie predkoci cos bije. Nie moge dojsc do tego co to. Nie mam luzow w przerdnim zawieszeniu, z tylu mam do wymiany (maly luz) wahacz tylni gorny. Juz kupilem. Czy to moze byc przyczyna, ze od tylniegho zawieszenia czuje cos na kierownicy ? Wydaje mi sie to malo prawdopodobne, tym bardziej, ze naprawde luzj est tak maly, ze godzine kazalem na stacji kontroli go szukac. Nic po za tym nie stwierdzili. jak myslicie?

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
Sprawdz jeszcze amortyzatory. Kiedys mialem uszkodzone przy montazu, (klient przytrzymal sobie przy dokrecaniu za trzpien amorka) i w zakresie kolo 100km mialem bicie na kierownicy i przy hamowaniu. Spowodowane bylo to tym ze przy tej predkosci amortyzator obnizal sie wlasnie do uszkodzonego miejsca i nie bylo w tym zakresie tlumienia a po paruset kilometrach wyrobil sie luz.
Opublikowano
A może to kwestia pierścieni centrujących felgi? Jeśli zmieniałeś felgi na jakieś inne, z większym otworem centrującym niż ten na Twojej piaście to może być to.
Opublikowano
Felgi mam oryginalne. Opony nie wiem czy sa ok. Wygladaja ok, bo bylem je wywazyc o koles powiedzial, ze wszystko rowniutkie. Zawieszenie bylo sprawdzane, ale naprawde zauwazylem, ze mechanicy w Polsce nie potrafia znalezc luzow. Nie wiem, szukaja i szukaja i mowia, ze wszystko ok. Nie wiem do kogo juz jechac.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
moim zdaniem masz minimalnie juz zuzyte tuleje przednich gornych wahaczy. Objawy wlasnie takie sa gdy te tuleje powoli maja dosc. I kolejna wazna rzecz ze zaden mechanik nie umie nigdy wyczuc ze te tuleje powoli sa juz do wymiany...

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.