Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

od niedawna podczas najechania przodem na nierówności słyszę pusty dźwięk dobiegający z przodu samochodu. Na pewno jest to kwestia zawieszenia bądź układu kierowniczego. Jest to tylko kwestia dźwięku, nie przekłada się to na kierowanie samochodem. Amortyzatory zostały wymienione, gałki sprawdzałem i są w dobrym stanie, więc dotarłem do maglownicy, jest lekki luz ale sama w sobie jest w dobrym stanie, chciałem wyregulować lecz nie wiem jakim kluczem dokręcić śrubę, zwykły nasadowy 17 jej nie rusza. Pomóżcie, bo idzie zwariować z tym dźwiękiem. Na prostej drodze bez żadnej nierówności jest idealnie. Dodam jeszcze, że spodziewałem się problemu z kołami (19 runflaty) ale zmieniłem właśnie na zimówki 17 i dalej z problemem.

Opublikowano
A sprawdzałeś łączniki stabilizatora? To często siada

 

Zwróciłem na nie uwagę i wyglądają dobrze, jedyne co to się kręcą i nie wiem czy nie powinny być stabilnie ?

Opublikowano
Ja bym obstawiał łączniki, najlepiej jest wjechać na kanał, złapać ręka za łącznik a osoba od góry niech buja autem góra dół mocno. Idealnie jest wyczuć ręka co stuka
Opublikowano
Ja bym obstawiał łączniki, najlepiej jest wjechać na kanał, złapać ręka za łącznik a osoba od góry niech buja autem góra dół mocno. Idealnie jest wyczuć ręka co stuka

Dobra dzięki, to zobaczę jeszcze te łączniki dla świętego spokoju ale i tak jest luz na przekładni, nie wiesz jakim kluczem byłbym w stanie dokręcić tą śrubę regulującą ?

Opublikowano

Dźwięk pojawił się po wymianie amortyzatorow ? U siebie przy ostatniej wymianie za słabo dokręciłem śrubę mocująca amortyzator w łożysku, dosłownie o jakieś pół obrotu. Po dokręceniu cisza



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
Dźwięk pojawił się po wymianie amortyzatorow ? U siebie przy ostatniej wymianie za słabo dokręciłem śrubę mocująca amortyzator w łożysku, dosłownie o jakieś pół obrotu. Po dokręceniu cisza



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Dokładnie tak, właściwie to najpierw wymieniłem amortyzatory i sprężyny, a potem łożysko od amortyzatora, więc ściągałem wszystko drugi raz. Ale nie było to od razu po wymianie tylko jednak jakiś czas później.

Sprawdziłem te śruby, bo miałem taką myśl i jest wszystko dokręcone

Opublikowano
Dźwięk pojawił się po wymianie amortyzatorow ? U siebie przy ostatniej wymianie za słabo dokręciłem śrubę mocująca amortyzator w łożysku, dosłownie o jakieś pół obrotu. Po dokręceniu cisza



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Dokładnie tak, właściwie to najpierw wymieniłem amortyzatory i sprężyny, a potem łożysko od amortyzatora, więc ściągałem wszystko drugi raz. Ale nie było to od razu po wymianie tylko jednak jakiś czas później.

Sprawdziłem te śruby, bo miałem taką myśl i jest wszystko dokręcone

 

A rozpórki dobrze dokręciłeś ? Tez lubią stukać. Najlepiej podnieść przód i wtedy dokręcić



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
Ja bym obstawiał łączniki, najlepiej jest wjechać na kanał, złapać ręka za łącznik a osoba od góry niech buja autem góra dół mocno. Idealnie jest wyczuć ręka co stuka

 

Wymieniłem dzisiaj łączniki i po problemie. Dzięki wielkie za pomoc :D :cool2:

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Problemów nie brakuje :duh:. Gdy jadę E90 trasy dłuższe niż 15-20km zaczyna bić kierownica, znosić na prawo i bić przy hamowaniu (obojętnie jaka prędkość). Gdy robię krótkie trasy to żaden z problemów nie występuje, cuda? Żeby było śmieszniej to wszystkie te problemy ale osobno były eliminowane przez wymianę odpowiednio:

- łożysk amortyzatorów

- amortyzatorów

- sprężyn

- łączników stabilizatorów

Gałki sprawdzałem i nie są w tragicznym stanie, więc zostaje maglownica ? :cry2:

Ponadto znowu pojawiają się puste dźwięki na nierównościach, czyżby łączniki po tak krótkim czasie znowu wysiadły? :mad2: :mad2:

Opublikowano
sprawdzić tarcze w 1 kolejnosci

 

Zamówiłem komplet tarcz z klockami ale po sprawdzeniu przednich, stwierdziłem, że jeszcze nie ma tragedii i odesłałem same przednie tarcze. Resztę wymieniłem. Myślisz, że to byłby problem ? W sumie jedynie co się nagrzewa i byłoby zależne od przejechanej trasy to chyba one. Maglownicę na razie odpuścić?

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.