Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 92
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Opublikowano
Jeśli chcesz zgłębić diagnostykę benzyny to polecam kanał Garażowe Hobby, szczególnie pierwsze odcinki. Co prawda na silniku M54, ale łopatologicznie tłumaczy pracę sond, korekty krótkie/długie i jak interpretować odczyty.
Opublikowano

Mechanik zobaczył na kompie, że sondy stoją na 4.8V na jałowym i stwierdził, że sondy obie do wymiany. Doszło do tego, że lewe powietrze gdzieś ciągnie przy kolektorze. Kupa roboty z tymi bmkami.

Ogólnie mam błąd 202 i 203 od sond, ale przecież to też może być od tego lewego powietrza? Benzyne też dosyć czuć w spalinach, pali jak smok, ma muła od dołu troche.

Dużo gimnastyki jest żeby kolektor dolotowy ściągnać?

Dyfer zakupiłem, musze wymienić. Co do wymiany łożyska to musiałem też zaopatrzyć się w półoś i zwrotnice bo mechanik stwierdził, że będzie wyciskał półoś ze zwrotnicy na prasie i może coś sie zepsuć dlatego kazał się zaopatrzyć w półoś i zwrotnice. Normalnie pierwszy i ostatni raz oddaje auto do mechanika na takie naprawy..

Opublikowano
Robiłem, dymem papierosowym. Wylatywał gdzieś spod kolektora, ale nie mogłem zlokalizować gdzie dokładnie. Jak mechanikowi powiedziałem, że dmuchałem dymem w dolot to mnie wyśmiał >.< .
Opublikowano

Ale z tego co jest w błędzie to jakieś zwarcie do masy jest,

ostatnio coś się działo takiego, że jak włączylem nawiew na szybe to chłodne leciało

  • Moderatorzy
Opublikowano
Słychać wiatraczek czy się kręci ? Bo jak się nie kręci to nie będzie poprawnie odczytywać temperatury i dmuchać może nie tak jak trzeba. Nie ma dużo roboty - panel wyciągasz, rozkręcasz i czyścisz, sprawdzasz czy się lekko obraca. Nawet jak jest sprawny to raz na 20 lat warto tam zajrzeć i przedmuchać.
Opublikowano
Ogarne to co mówisz. A jeszcze sprawa taka. Jaka powinna być temp w 2.8? m52 bo ja jak jade w trase to mam 98-99-100 stopni, takie temperatury. Czasem spada do 96, ale raczej trzyma sie na 98-99. w korku nawet 101 potrafie miec. Przy takiej pogodzie to chyba niezbyt normalne? jak włącze nawiew ciepło na maxa to temp spada o kilka stopni.
Opublikowano
A wracając do dyfra ( sorry, że tak skacze, ale wole wszystko w jednym temacie załatwić) Kupiłem nowy używany dyfer ;p niby wszystko z nim ok, woziłem go w bagażniku kilka dni w pozycji takiej w jakiej jest przymocowany, dziś go wyjąłem z auta, położyłem na chwile na "plecach" czyli tych mocowaniach i zaczął z niego wypływać olej.. i to na dodatek mega świeży. Co z nim może być nie tak, że wylewa się z niego olej w takiej pozycji? korek może puszczać aż tak ?
  • Moderatorzy
Opublikowano
A tam nie ma przypadkiem odpowietrznika ? Nigdy nie prułem mostu, nawet się nie przyglądałem jak to tam szczegółowo wygląda. Jak korek nie ma uszczelki to będzie się wylewać.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Jak w tym podlinkowanym filmie - odpowietrznik ma być drożny. Zobaczysz jeszcze w swoim czy też leci jak wywrócisz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.