Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Was!


Jakiś czas temu zauważyłem, że auto zaczęło głośniej pracować (efekt jak przy uszkodzonym egr) i złapało lekkiego muła a wręcz straciło na elastyczności a każde przyspieszenie wiąże się z kręceniem silnika. Ostatnio jak przemierzałem piękne dolnośląskie pagórkowate terany (czyt. wracałem z pracy do domu :D ) zaczął padać ulewny deszcz i silnik zaczął znów pracować cicho i wróciła pełna moc (silnik praktycznie niesłyszalny w kabinie). Teraz pytanie do Was - gdzie szukać? Intercooler? zaworki sterujące? EGR mam ograniczony, 20tys km temu czyszczony, uszczelki Klapy gaszącej, turbo i jedna intercoolera wymienione na nowe.


Pozdrawiam,

Im wolniej jadę, tym dłużej mnie widać...
Opublikowano

INPA, Ista będzie się instalować lada dzień. Muszę zrobić logi dynamiczne zatem. Pozostaje czekać na deszcz :D . Myślę, że wina może leżeć po stronie zaworków sterujących bo po rozgrzaniu silnika, jego zgaszeniu i ponownym odpaleniu telepiie nim jakby poduchy nie trzymały. Kolega zajmujący się BMW, lecz mieszkajacy kawałek ode mnie zasugerował IC, który może być nieszczelny.



Kocham tego gruza :D

Im wolniej jadę, tym dłużej mnie widać...
  • Moderatorzy
Opublikowano

Mi czujnik ciśnienia wyskoczył z rury za IC i poza bardzo dajnym świstem dużo się nie zmieniło, po wpięciu miał podobną ilość mocy.

Ale u Ciebie turbo chyba jeszcze podciśnieniem jest sterowane, obadaj jak układ wygląda.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.