Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
podlaczylem w e30 instalacje po ok rocznym okresie.swiatla sa,wycieraczki sa,nadmuch i oswietlenie ale nie moge odpalic.nie idzie prad na pompe a jak probuje odpalic to akumulator wydaje sie padac i nawet przy naladowanym akumulatorze rozrusznik nie kreci wogole.probowalem tez resetowac wskazniki przegladow i tez zadnej reakcji na wskaznikach.co zrobic i co moglo sie stac.mam bmw e30 316 1.6i kat.czy moglo nastopic zwarcie na lini alternator komputer albo rozrusznik komputer ktos moze wie co mam zrobic.a cala instalacja byla odlaczona od silnika przez ok rok :(
Opublikowano (edytowane)
Ja najpierw sprawdziłbym "masę" silnika. To taka miedziana plecionka (albo gruby kabel) łącząca silnik z nadwoziem. Z prawej strony silnika,pod kolektorem wydechowym. Edytowane przez b_ray
Jak na koła samochodu nawijamy życia wstęgę...
Opublikowano
Witam i WIELKIE DZIEKII ZA ODPOWIEDZI.Instalacje cala od a do z wkladalem i wyjmowalem (w calosci) podlaczalem z pamieci ale raczej nic nie ominolem.Masa jest od silnika do nadwozia - gruby brazowy przewod.Prad daje mi na nadmuch,swiatla,wycieraczki no i ten zaplon.Bediks mi pyka i nic poza.Moze komputerek nad schowkiem cos szwank albo jakis bezpiecznik wstrzasowy.Nie moge doczekac sie zeby uruchomic moja 3.Pomozcie mi.
Opublikowano
A te wtyki i sterowniki to jesli dobrze mysle to chodzi o wszystkiego typu laczenie przewodow ale sterowniki.Czy myslisz o przekaznikach.Czy tez o kompie.Aku ladowalem i czyscilem + i -.Pozdrawiam.
Opublikowano
mar - czy dobrze podłączyłeś + i - ?

Chodzi Ci o aku czy o rozrusznik lub cos innego.Aku jest naladowany i przeczyszczone + i -

Opublikowano

Witam

A probowales odpalic z pychu?

Moze aku jest do bani?

Moze rozrusznikma jakies uszkodzenie/tulejki/i nie daje rady!

Jezeli chodzi o sterownik ,to mialem na mysli ten od wtryskow/w schowku/.

pozdrawiam

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Cześć. Sory że mnie długo nie było ale nie mam kompa w domu i korzystam u siostry. A do tego jeszcze uległ awari. Mam pytanie do czego służy 2A bezpiecznik? Ten bezpiecznik jest przy nagrzewnicy i zastanawiam się czy obwodem nie jest połączony ze sterownikiem od wtrysku. Pzdr
Opublikowano

Cześć !

Wydaje mi się że w Twoim aucie pompa zaczyna pracować w momencie gdy do sterownika dotrze sygnał z czujnika położenia wału, żeby tak się stało rozrusznik musi zakręcić wałem korbowym.Proponuję żebyś skupił się na rozruszniku napisałeś że jedynie automat Ci 'klepie' przyczyną mogą być szczotki które po tak długim czasie pozostawania w bezruchu zawiesiły się w szczotkotrzymaczu.Spróbuj stuknąć czymś w tylną część rozrusznika jeżeli ni

e pomoże to zdemontuj rozrusznik i dokładnie przejrzyj .Palenie 'na zaciąg' zdecydowanie odradzam .

 

Powodzenia!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.