Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie.

Tak w skrócie bo może się komuś przyda. W sumie temat tabu bo hieny co siedzą na tym forum i za kasę przekodowywują, to wam nie powiedzą. Dostajecie tylko na priv że ja to zrobię i kosztuje to tyle i tyle. Taki biznes.

Tak samo jak ciągle pytają na tym forum ludzie o kodowanie z USA na EU. Tyle ludzi tutaj to robi ale za kasę i nikt konkretów formumowiczom nie napisze.

Do X z USA wrzuciłem komforty z EU. Wszystko działa jak należy oprócz maty pasażera. Pierwsza myśl że jest uszkodzona ale ślepy zaułek. Sprawdzenie schematów i są różnice ale jest ok ogarnięte.

Nie wiem czy wszyscy wiedzą ale w autach z USA nie ma wyłącznika poduszki pasażera. Nie ma, bo w USA jest dyrektywa że ma to się robić automatyczne czyli samo. Auta tam są bezpieczniejsze, duży nacisk na się kładzie.

Działa to tak, że mata jest z wagą i waży pasażera. Do 12kg wykrywa pasażera jako dziecko i odłącza poduszkę pasażera. Natomiast powyżej 12kg jest normalnie.

Teraz prośba ale do pasjonatów a panom biznesowcom bez konkretów dziękuję.

Nie będę się rozpisywał nad schematami bo mam je ogarnięte.

Które opcje-nazwy odpowiadają w kodowaniu żeby ręcznie przekodować tą matę na wersję EU. Żeby zrobić z niej poprzez kodowanie tylko matę zajętości fotela tak jak w EU. Może w ogóle nie ma takiej możliwości i pozostaje wyłączenie maty na stałe lub zmiana na tą z siedzenia eu.

Ew pomocą by była też kopia kodowania eu modułu airbag na maila.

Znając życie to niewiele będzie odpowiedzi.

Pewnie nie wszyscy nawet o tym wiedzieli.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A to mnie zaskoczyłeś nie wiedziałem o tej opcji, mimo że dużo aut z us kodowałem na Europę to nigdy nie usuwałem maty zajętości pasażera (w F i G serii ) poza E serią ,

jak chcesz mieć plik NCD z europejskie wersji swojego samochodu to zmień FA/VO swojego modelu na Europę , opcja code i potem odczyt read coding data i masz odczytany

plik NCD ze swojego modelu z danymi europejskimi , nic się nie stanie , wyskoczy ci tylko ze 30 błędów w ACSM :D po odczycie zmienisz na dane us FA/VO i masz naprawione , błędy wykasujesz

i możesz sobie porównywać

Opublikowano

Din76 dzięki za odpowiedź.

Jakoś nie mogę się połapać w tym. Robię to okazjonalnie.

Nie wiem czy coś da porównanie kodowania eu-usa.

Trzeba wiedzieć jakie nazwy odpowiadają za kodowanie maty jako wagi do 12kg a jakie powyżej tej wagi czyli jak w EU jako tylko zajętość.

Nie wiem, nie nam pomysłu jak się za to zabrać.

Może jakieś pomysły czy szukać czy dać sobie spokój bo ja wyłączyłem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A spróbuj dodać do FA klucz $230 i przekoduj airbag

On ma związek z matą pasażera w europejskich modelach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.