Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam pytanko , auto po chiptuningu... rura po wyczyszczeniu po przejażdżce robi się okopcona . W komputerze czysto , auto ma moc , DPF ma jeszcze ponad 100.000 żywotności . Przebieg 156.000km to norma czy jednak coś się dzieje ?
Opublikowano
Tak auto ma DPF , przed chiptuningiem podczas przeglądu , miało dolne granice w analizie spalin . Auto jest użytkowane głównie weekendami i w mieście . DPF wypala się co około 400km a w trasie ostatnio miałem wynik 580km . Czyżby DPF już kończył żywot ?
Opublikowano
Rura powinna być czysta wizualnie. Na palcu zawsze będzie trochę sadzy, ale jeżeli rura zostaje okopcona na tyle, że jest po prostu czarna to albo nie ma DPF (ty piszesz, że jest), albo występuję jego uszkodzenie mechaniczne ( widziałem np dpf nawiercone w środku) działały normalnie ale przepuszczały strasznie.
Opublikowano
Auto miało mierzone spaliny, trzymało normę euro 6 wiec DPF jest na milion procent . Rura okopcona na dole , w sobotę pojadę ponownie na pomiar spalin ... to podejrzewam ze da odpowiedz .
  • 4 lata później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zazdroszczę ludziom, którzy chwalą się czystym wydechem W moim jest czarna smużka na dole chromowanej nasadki, no i oczywiście rura wewnątrz też. Na przeglądzie emisja spalin w normie. 

Niedawno widziałem Audi z 2008 r. z końcówkami wydechu tak czystymi jakby dopiero co założył nowy tłumik.   

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.