Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Was serdecznie,


Problem mojego auta jak za razem mój to pojawiająca się czerwona kontrolka od DD na zagarach i wyłączenie układu co dzieje się zazwyczaj na rozgrzanym oleju (raz przy wyjeździe z pracy pojawiła się i zniknęła żółta informacja). Podłączyłem inpe w celu odczytania błędów, które przytaczam poniżej gdyż nie znalazłem nic w tym temacie. Dodam, że auto przechyliło się na stronę pasażera a olej już zmienił barwę na czerwoną i mam zamiar go wymienić, lecz przed tym proszę o interpretację błędów bym nie musiał zmieniać oleju przed ew demontażem, któregoś elementu.



1) 6271 - Predrive check: FS und VA-Ventill unbestromt zu oder Sensor P_VA defekt

2) 5D5B - Konsistenz Druck VA


Dzięki za wszelakie podpowiedzi.


mały edit: doczytałem, że czujniki przyspieszenia bocznego znajdują się pod fotelami kierowcy jak i pasażera. Ostatnio żona nie domknęła okna z tyłu i napadał deszcz a co za tym idzie - pod nogami pasażera była pływalnia. Może to być wina czujnika? Jak się ewentualnie do niego dobrać?

Im wolniej jadę, tym dłużej mnie widać...
Opublikowano

Koledzy, nikt nic?

Czy drążek pomimo zgaszonego silnika mógłby się zablokować w jakiejś pozycji? Odległość od krawędzie felgi 17" do krawędzi błotnika przy kole kierowcy wynosi 604mm, przy kole pasażera 580mm.

Im wolniej jadę, tym dłużej mnie widać...
Opublikowano

U mnie wyświetlała się informacja na zegarach od DD. Samochód stał prosto tylko na zakrętach się mocniej uginał.

Wystarczyło tylko dolać płynu i problem znikał na jakiś czas.

W końcu zajrzałem pod auto i wyciek był z przedniego stabilizatora. Wymieniłem i spokój od roku. Różnica kolosalna na działającym prawidłowo systemie DD. W zakrętach jest bajka :)

Płyn był już czerwony wiec wymieniłem na nowy Pentosil i jest pięknie zielony.

Opublikowano
Dzięki za odpowiedź. U mnie płyn jest na maximum, wycieków najmniejszych nie ma. Fakt, że płyn zmienił już kolor na czerwony ale nie chcę 2x wymieniać płynu kiedy jest usterka w układzie. Zastanawiam się gdzie szukać, czy w drążku czy w bloku zaworowym.
Im wolniej jadę, tym dłużej mnie widać...
Opublikowano

pod nogami pasażera była pływalnia. Może to być wina czujnika?

 

Może być to wina czujnika. Jak się dobrać - niestety nie pomogę, będziesz musiał improwizować. Ale zalana elektronika może bardzo różne cuda powodować. Przejrzyj to dla pewności.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Problem niby rozwiązany aczkolwiek nie wiem dokładnie czym się do tego przyczyniłem bo wykonałem dwie czynności:

1) Odkręciłem łączniki stabilizatora celem sprawdzenia czy gdzieś się drążek nie blokuje, poruszałem drążkami góra - dół kilka razy po czym złożyłem

2) Zrobiłem kalibrację układu.

Czasem wyskakuje błąd jak jadę na rondzie ale muszę ogarnąć sprężynę z prawej strony, która prawdopodobnie pękła i przy docisku strony prawej wywala błąd wzrostu ciśnienia. U Ciebie auto też stoi pochyło czy nie ma różnicy między lewą a prawą stroną?

Im wolniej jadę, tym dłużej mnie widać...
Opublikowano

Jak ją kupiłem to stała krzywo bo sprężyna z tyłu była pęknięta. Po wyminie stoi równo.

Kalibrację też robiłem ale u mnie to nie pomogło. Tzn. ostatnio zamieniłem czujniki ciśnienia miejscami. Ten FA który pojawia się w tym błędzie 6271 (jest odpowiedzialny za przednią oś) zamieniłem z tym co odpowiada za tylną oś. Są takie same. Czekam czy błąd przeniesie się na tylną oś czy dalej będzie pokazywała błąd FA.

Jeżdżę już ponad tydzień i na razie wszystko działa jak należy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.