Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Mam problem ze swoją bmka.rano jak ja odpalam to chwilę trzęsie budą a potem wszystko normalnie.Moc ta sama.Dzieje się tak tylko na zimnym silniku.wymienilem obydwa zawory na vanosach na orginalne i skasowałem błędy

na stepnego dnia znowu to samo.

Błędy:2A87-zawor elektromagnetyczny Vanos,wałek rozrządu wylotu,zablokowanie mechaniczne

2A39-sterowanie skoku zaworowego,błąd adaptacji

2A82-zawor elektromagnetyczny Vanos,wałek rozrządu wlotu,zablokowanie mechaniczne.

Proszę o jakieś rady bo już nie wiem co mam robić.Stan licznika to 265000.olej 5w30 valvoline wymieniony 2 miesiące temu.pozdrawiam.

Opublikowano
Robiłem już tak.Az w końcu kupiłem nowe elektrozawory orginalne i dalej to samo.Zaczelo trząść buda na zimnym silniku 2 miesiące po zmianie oleju.Wczesniej zalałem go motulem 5w30.a teraz Valvoline 5w30.i zastanawiam się czy przy okazji motul nie wyczyścił silnika i teraz ten cały syf nie powoduje tego co się dzieje.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokładnie, wyczyścić filtry a jak to nie pomoże to INPA i sprawdzać żądane i aktualne położenie wałków.
Opublikowano
sprawdzać żądane i aktualne położenie wałków.

 

Saico, wiesz jaka jest dopuszczalna odchyłka między żądanym a aktualnym położeniem? Ile stopni tolerancji?

dzięki

R6 + V4 = :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niestety nie wiem, wiem że jak jest ok to położenie dosyć szybko się dopasowuje, właściwie bez opóźnień i jest w granicach 1-2 stopni odchyłki od wartości żądanej. W Inpie z tego co pamiętam można zrobić test vanosa i sterownik testuje wtedy różne położenia wałków.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.