Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam posiadam e39 , licznik z dużym OBC i mianowicie mam następujący problem że nie wyświetla on całkowicie żadnych błędów informacji o spalonych żarówkach otwartych drzwiach itd dodatkowo nie pokazuje kierunków , długich oraz przeciwmgielnych świateł podczas gdy na zewnątrz palą się normalnie. Na początku on raz chodził raz nie zależy jak mu się zachciało , przeważnie chodził w deszczowe dni ale to też na to zbytniej reguły nie było , czy ktoś spotkał się z następującym problemem ?. Bo ja od czytania i słuchania mechaników już głupieje , jedni mówią że Moduł LCM , drudzy że może kostki za licznikiem się poluzowały , a jeszcze następni że winnym może być moduł telefonu w bagażniku lub kostka stacyjki. Ostatnio zauważyłem też że na postoju podświetlenie przycisku świateł awaryjnych przygasa i rozpala się , no i ostatnio również pojawił się problem z padającym aku , raz samochód stoi tydzień podchodzę odpalam bez problemowo a czasami postoi parę godzin i tylko "Cyk Cyk" . A jako iż teraz przebywam na kwarantannie więc nadszedł czas się z tym uporać tylko gdyby chociaż ktoś naprowadził na jakiś trop. Pozdrawiam
Opublikowano

Temat licznika:

INPA w dłoń i trzeba popatrzeć, co się z czym kontaktuje a co ma problem. Po pierwsze sprawdziłbym, czy w ogóle jesteś w stanie połączyć się z modułem licznika.


Temat akumulatora:

miernik w dłoń i szukasz złodzieja prądu.


Oczywiście, licznik albo LCM są najbardziej oczywistymi podejrzanymi, ale takie systemy bywają bardziej złożone.

Opublikowano
W poniedziałek podepnę ją pod kompa i sprawdzę , niestety dopiero w niedziele w nocy kończy mi się kwarantanna więc wolę nie kusić losu i wychodzić przed blok :roll: . Ostatnim razem jak była podpinana pod komputer u mojego znajomego ( Delphi ) nie pokazywało żadnych błędów w komunikacji , ale dla pewności sprawdzę jeszcze INPĄ, dziękuje za odpowiedź :)
Opublikowano
nie pokazywało żadnych błędów w komunikacji , ale dla pewności sprawdzę jeszcze INPĄ, dziękuje za odpowiedź :)

Nie chodzi tylko o pokazywanie błędów w komunikacji, chodzi o to, czy jesteś w stanie komunikować się z odpowiednimi modułami i czy informacje wyświetlane w nich odpowiadają temu, co jest w rzeczywistości.

Jeżeli masz auto z '98, to z większością modułów połączysz się tylko z okrągłego złącza spod maski. :)

Opublikowano
Jeżeli masz auto z '98, to z większością modułów połączysz się tylko z okrągłego złącza spod maski. :)

 

Moja Beatka jest z 04/98 więc tylko okrągłe wchodzi w gre :) , ale już chociaż jestem naprowadzony na jakiś trop teraz pozostało przeczytać poradnik jak obsługiwać się INPĄ :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź błędy w liczniku, istotne błędy dla tej usterki to bledy magistrali I bus. Moduł LCM jak najbardzej pasuje do objawow ktore opisałeś. Ale najpierw diagnostyka licznika.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Witam , według INPY , ISTY , I P.Asoftu jest brak jakiejkolwiek komunikacji z modułem LCM . Więc chociaż wiem za co się zabrać.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przygasające podświetlenie oraz problem z aku świadczy o problemie z ładowaniem, sprawdź to.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.