Skocz do zawartości

visq7

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O visq7

  • Urodziny 17.03.1994

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E39 535iA 1998
  • Lokalizacja
    Chojnice

Osiągnięcia visq7

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dolot szczelny , silniczek krokowy gdy nim się rusza to klika więc raczej wszystko z Nim w porządku . A co do alternatora to przy mocniejszym przygazowaniu się zapaliła kontrolka więc zgasiłem samochód zapaliłem na nowo i wszystko było OK , potem coraz częściej się zapalała podczas jazdy i gasła przeważnie przy hamowaniu aż w końcu zapaliła się na dobre więc postanowiłem wymienić alternator. Ewidentnie czuć że zatarły się w starym łożyska. Ale zaraz podepnę samochód pod kompa i ewentualnie zobaczę co mi tam pokaże. Czy możliwe że mam za mało paliwa w baku lub coś z pompą paliwa że nie podaje? @EDIT1 Problem udało się rozwiązać okazało się że był brak synchronizacji niech DDE-EWS wystarczyło w Inpie zrobić na nowo adaptację i samochód odpalił :lol: ale pojawił się następujący problem ze dalej Pali się ikonka ładowania i samochód utrzymuje na jałowym biegu około 11.8-12.2v.Gdzie dalej mogę szukać przyczyny? :mad2:
  2. Tak oczywiście , to było pierwsze co zrobiłem zanim zaczęłem cokolwiek rozkręcać :) , Aku było wyciągnięte i podładowane prostownikiem
  3. Witam , mam mały problem ponieważ w padł mi alternator więc postanowiłem go wymienić ,samochód rozłożyłem i złożyłem wszystko książkowo , podładowałem akumulator i ucieszony już powrotem Beaty do świata żywych włożyłem kluczyk do stacyjki i nagle doznałem szoku. Samochód kręci kręci i nie może za żadne skarby wejść na obroty , jak już uda mu się wystartować to wciąż Palo się ikonka akumulatora i po paru sekundach gaśnie lub kuleje na obrotach zaczyna śmierdzieć benzyną strzela w dolot i zapala się komunikat "Stop. oil pressure too low" więc w tym momencie gaszę samochód. Rozłożyłem więc znowu samochód i sprawdzam czy na pewno wszystko dobrze podłączone czy pasek napięty i czy leży idealnie w rowkach.Wszystko jest niby dobrze a jednak coś ją boli dodam że przed wymiana alternatora odpalała normalnie. Czy spotkał się ktoś już z takim problemem?. Jutro może uda mi się skombinować laptopa to podepnę samochód pod INPE. Pozdrawiam
  4. visq7

    E39 535I Problem z Licznikiem

    Witam , według INPY , ISTY , I P.Asoftu jest brak jakiejkolwiek komunikacji z modułem LCM . Więc chociaż wiem za co się zabrać.
  5. visq7

    E39 535I Problem z Licznikiem

    Moja Beatka jest z 04/98 więc tylko okrągłe wchodzi w gre :) , ale już chociaż jestem naprowadzony na jakiś trop teraz pozostało przeczytać poradnik jak obsługiwać się INPĄ :)
  6. visq7

    E39 535I Problem z Licznikiem

    W poniedziałek podepnę ją pod kompa i sprawdzę , niestety dopiero w niedziele w nocy kończy mi się kwarantanna więc wolę nie kusić losu i wychodzić przed blok :roll: . Ostatnim razem jak była podpinana pod komputer u mojego znajomego ( Delphi ) nie pokazywało żadnych błędów w komunikacji , ale dla pewności sprawdzę jeszcze INPĄ, dziękuje za odpowiedź :)
  7. visq7

    E39 535I Problem z Licznikiem

    Witam posiadam e39 , licznik z dużym OBC i mianowicie mam następujący problem że nie wyświetla on całkowicie żadnych błędów informacji o spalonych żarówkach otwartych drzwiach itd dodatkowo nie pokazuje kierunków , długich oraz przeciwmgielnych świateł podczas gdy na zewnątrz palą się normalnie. Na początku on raz chodził raz nie zależy jak mu się zachciało , przeważnie chodził w deszczowe dni ale to też na to zbytniej reguły nie było , czy ktoś spotkał się z następującym problemem ?. Bo ja od czytania i słuchania mechaników już głupieje , jedni mówią że Moduł LCM , drudzy że może kostki za licznikiem się poluzowały , a jeszcze następni że winnym może być moduł telefonu w bagażniku lub kostka stacyjki. Ostatnio zauważyłem też że na postoju podświetlenie przycisku świateł awaryjnych przygasa i rozpala się , no i ostatnio również pojawił się problem z padającym aku , raz samochód stoi tydzień podchodzę odpalam bez problemowo a czasami postoi parę godzin i tylko "Cyk Cyk" . A jako iż teraz przebywam na kwarantannie więc nadszedł czas się z tym uporać tylko gdyby chociaż ktoś naprowadził na jakiś trop. Pozdrawiam
  8. visq7

    E39 535i 1997 Nie odpala.

    07/1997 , tak jest iskra i podaje paliwo.
  9. visq7

    E39 535i 1997 Nie odpala.

    Czujnik kupiłem nowy ze sklepu , kurcze nie mam już pudełka ale nazwa firmy zaczynała sie na "S" i to była 3 literowa firma.
  10. visq7

    E39 535i 1997 Nie odpala.

    Witam. Pacjent to e39 535i 235km z oznaczeniem silnika M62B35 .Mam mianowicie problem , ostatnio podjechałem pod sklep i nagle bum Becia przestała odpalać , jak się okazało była do wymiany pompka paliwa , została wymieniona samochód pojeździł pół dnia i zaś bum , jak się okazało poszedł czujnik położenia wałka rozrządu , został wymieniony i nagle ogromny zonk ponieważ auto w ogóle nie odpala , kręci i kręci rozrusznikiem ale nie chcę w ogóle zaskoczyć , czy jest może ktoś kto przerabiał podobny problem bo już mi ręce opadają.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.