Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
20200209_144254.jpg.nie wiem czy to chodziło o mnie,ale u mnie jest taki
Opublikowano (edytowane)

Dzięki za wskazówki, zapisałem tez sobie stronę z linka to na przyszłość będzie łatwiej.

U mnie to wyglada jak na zdjęciach poniżej:

d610cf229af3.jpg

6d14b09bf807.jpg

73ae02c07d1f.jpg

Edytowane przez 07Leon
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dzięki za wskazówki, zapisałem tez sobie stronę z linka to na przyszłość będzie łatwiej.

U mnie to wyglada jak na zdjęciach poniżej:

d610cf229af3.jpg

6d14b09bf807.jpg

73ae02c07d1f.jpg

Po nr. Oem ten moduł nie jest z e60. Może wystarczy go zakodowac pod samochód. Masz komunikację z modułem.

Kabelek laptop i internet to mogę zobaczyć


maximax ciebie to samo

Wasze moduły to 3R

W e60 powinien być 4R niestety nie znam różnicy a bez kompa więcej nic nie powiem bo to trzeba by było zczytac

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dzięki za wskazówki, zapisałem tez sobie stronę z linka to na przyszłość będzie łatwiej.

U mnie to wyglada jak na zdjęciach poniżej:

d610cf229af3.jpg

6d14b09bf807.jpg

73ae02c07d1f.jpg

 

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e60-520d-lim/wiring-functional-info/body/general-vehicle-electrical-system/trailer-towing/trailer-trailer-coupling-release/trailer-tow-hitch-functional-check/1sk85MO

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Burza1234

Przecież jest napisane na module ze jest do elektrycznie chowanego haka :D

Sam nr. Części nie pokrywa się z katalogiem do e60

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ok.

Nie jestem fachowcem w tym temacie.

Pierwszy moduł to moduł przyczepy , który odpowiada E60.

Drugi moduł/sterownik AHK, nie ma przypisanego modelu auta.


Znalazłem różnice między AHM3+

a AHM4R modułuu przyczepy.

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e90-320d-lim/repair-manuals/61-general-vehicle-electrical-system/61-13-plug-connection-terminal/8ICCDQED



Różnice między AHM3 a AHM3+


Moduł przyczepy (AHM) jest pomocniczą jednostką sterującą modułu przestrzeni na nogi ( E8x, E9x, E7x, R5x ) lub modułu lekkiego ( E6x ). W tej chwili zainstalowane są dwa różne moduły przyczepy (AHM). AHM3 jest wersja, która została wysłana do 09/2006. AHM3 + jest poprawionej wersji. Zasadniczo różni się od AHM3 pod względem następujących cech:

- 2 przewody i bezpieczniki do zasilania, umożliwiające zwiększenie mocy elektrycznej oświetlenia oświetlenia przyczepy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No właśnie 3 jest bez opcji składania a 3+z opcją składania

Na realoem wychodzi ze chłopaki mają 3 ale katalogowi nie zawsze można wierzyć

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Nie wiem czy to ma znaczenie ale hak działał tylko w opcji ze trzeba było cały czas trzymać aby działał. Z tego co czytałem w instrukcji powinno się tylko nacisnąć i powinien działać jak automat.
Opublikowano

Dobra podsumowując podesłałem wszystkie zdjęcia i opisałem jak było i jak jest teraz. Pytanie co jeszcze mogę sprawdzić w sposób manualny bez komputera co może być nie tak.

Może jest jakieś miejsce gdzie kable się przecierają?

Może moduł się spalił i jak go sprawdzić?

Wszystkie wskazówki mile widziane

Opublikowano
Szkoda,że mieszkasz tak daleko można by pokombinować z moim.u mnie wszystko jest ok
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dobra podsumowując podesłałem wszystkie zdjęcia i opisałem jak było i jak jest teraz. Pytanie co jeszcze mogę sprawdzić w sposób manualny bez komputera co może być nie tak.

Może jest jakieś miejsce gdzie kable się przecierają?

Może moduł się spalił i jak go sprawdzić?

Wszystkie wskazówki mile widziane

 

Wiesz co, jak przeczytasz pierwszą stronę to będziesz teoretycznie wiedział , które elementy wpływają na awaryjne działanie haka. Musisz je zdjąć, rozebrać i organoleptycznie zdiagnozować .


Przyczyn może być mnusto . Skup się nad tym co masz , sprawdź a jeśli to nie pomoże to będziemy szukali dalej.

Opublikowano

Hej załoga :)

Dzięki za wasze wsparcie i cierpliwość dla nowego fana ;)

Udalo się rozebrać wszystko co się da w bagażniku posprawdzać itp i udało się znaleść kabel który był uszkodzony.

Przewód wychodzący zaraz za wiązka od klapy z zawiasu.

Wszystko działa jak trzeba i przy jednym kliknięciu.


Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.