Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć.

Planuje zakup nowych felg. Z tego co mi "znawcy" mowia. Nie wejdzie mi na przod felga 18x8j z et 35 lub 40. Tzn wejść wjedzie ale bedzie wystawac. Podobno f20 maja malo miejsca z przodu. Ludze sie nadzieja ze moze jednak ktos z was ma takieparametry felgi na przodzie?

Pozdrawiam

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
ET 40 wejdzie spokojnie. 35 wyjdzie na zew. 1,6 cm więc bez obniżonego zawieszenia może i to by podeszło.
Opublikowano

Mam 18x8 et35 z oponą 225/40 i według mnie to idealny rozmiar.

Z przodu sama felga jest schowane ok 8mm pod górną krawedzią błotnika. Z tyłu jest podobnie.

O obcieraniu również nie ma mowy. Mam zwykłe zawieszenie. Wydaje mi się, że i przy obniżonym też powinno być ok.

Nie wiem czy można linkować obce fora ale na szybko znalezione np:

Na obniżonym 25/30mm

https://www.babybmw.net/forum/viewtopic.php?f=53&t=56914&sid=15c690e2762d61359e4570315803c2bb&start=195

Opublikowano

Krieger bardzo Cie prosze wyslij mi foty na maila jak to wygląda u Ciebie. Ja mam zawieszenie sportowe wiec chyba to troche niższe od tych zwyklych serii. Moj mail [email protected]

A jakie parametry masz na tyle?

Opublikowano (edytowane)

W linku miałeś przykładowe fotki z obniżonym.

U mnie wygląda gorzej bo wysoko trochę:) Niemam w tej chwili zdjęć takich aby było widać dobrze osadzenie koła. Jak zrobie to podeślę.


tu np masz fotki kolegi z forum:

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=211&t=369479

Przód taki jak cię interesuje - w zasadzie na równo z błotnikiem. Tak jest u mnie również.

Tył przy feldze 8,5 i et 47 trochę schowany. Pół cala szarsza felga wiec na stronę wychodzi 6mm do tego et o 12mm wieksze wiec przy 8" i et35 będzie te 6mm mocniej wysunięta. Myślę że te 6mm mocniej wysunięta to tylko na plus:) U kolegi Vit0 trochę ten tył wąski w porównaniu z przodem.

Edytowane przez Krieger
Opublikowano

Tak wyglada u mnie przód na seryjnym zawieszeniu przy 8x18 ET 34 225/40.


http://www.cardetail.pl/forum/F20/IMG_3660.JPG

Opublikowano

Faktycznie :)


Co do wąskiego tylu, to faktycznie na żywo delikatnie brakuje tych kilku mm, dlatego u mnie wleci jeszcze dystans 5mm i będzie akurat. Przód u mnie tez minimalnie wystaje poza błotnik, ale tylko opona. Niestety Continentale, które założyłem są dosyć szerokie. Przy innym modelu opony może to wyglądać trochę lepiej :)

Opublikowano
Ja planuje założyć na przod i na tyl 18x8j z et 35 lub 40. Znalazlan wlasnie takie felgi z tymi parametrami ale goscie co maja te felgi w ofercie odradzaja ze na przod 8j z tym et to straszna lipa bo w tych Fkach ciasno z przodu. Kurde ale widze ze u Was to na luzie siadlo.
Opublikowano
Faktycznie :)


Co do wąskiego tylu, to faktycznie na żywo delikatnie brakuje tych kilku mm, dlatego u mnie wleci jeszcze dystans 5mm i będzie akurat. Przód u mnie tez minimalnie wystaje poza błotnik, ale tylko opona. Niestety Continentale, które założyłem są dosyć szerokie. Przy innym modelu opony może to wyglądać trochę lepiej :)

U mnie nawet opona z rantem ochronnym chowa się równiutku z błotnikiem.

Czyli potwierdzasz że et 35-34 przy 8" jest idealne? :)

Opublikowano
Ja planuje założyć na przod i na tyl 18x8j z et 35 lub 40. Znalazlan wlasnie takie felgi z tymi parametrami ale goscie co maja te felgi w ofercie odradzaja ze na przod 8j z tym et to straszna lipa bo w tych Fkach ciasno z przodu. Kurde ale widze ze u Was to na luzie siadlo.

Znam f20 które ma chyba et 30 ale przy 7,5 lub 8" ale to w sumie nie ma znaczenia bo opona i tak 225. Też się wszystko mieści. Nie wiem skąd ci specjalisci mają informację o ciasnych przodach w f20.

Opublikowano
Ja planuje założyć na przod i na tyl 18x8j z et 35 lub 40. Znalazlan wlasnie takie felgi z tymi parametrami ale goscie co maja te felgi w ofercie odradzaja ze na przod 8j z tym et to straszna lipa bo w tych Fkach ciasno z przodu. Kurde ale widze ze u Was to na luzie siadlo.

Czyli potwierdzasz że et 35-34 przy 8" jest idealne? :)

 

Potwierdzam, że 8" z ET 35-34 siądzie idealnie. Niższego ET niż 34 bym nie zalecał przy 8" i seryjnym zawiasie, bo może to już wystawać i wyglądać średnio. Natomiast jak chcesz ET40, to już w ogóle nie ma się nad czym zastanawiać czy pasuje, bo nawet nie będzie na równo z błotnikiem ;)

Opublikowano

A jeszcze pytanie. Bo jednak plany mi sie zmienily. Co myslicie o 18x9j z et 48 na tyl. Spoko czy lipa??

Na przod bym dala 18x8 et35 a tyl 18x9et48

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Podejdą, ale seryjne opony na tył będą zbyt wąskie. Zatem tył 255/35.

Przód normalnie 225/40.

Opublikowano

Powinny wejść 9".

Minusem felg 9" będą droższe opony na tył.

W niektórych modelach o połowę droższe, a niekiedy dwa razy droższe :? oczywiście nie dla wszystkich ma to znaczenie :8)

255mm do jedynki to trochę szeroki kapeć, ale czamu nie.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

No leciutki naciąg będzie 245 na 9 calach.

Niektóre modele i na 8,5 mają 255 laczek.

Opublikowano
Wole węższe opony szczerze mowiac. Kiedyś mialam 195 na 8j i nie byl to naciag jakis mega , ale to za czasow Hondy :D. W piątek bede zakladac nowe kola. Jak sie naucze wklejac tu zdjecia to pokaze jak to wygląda

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.