Skocz do zawartości

E46 320D 136KM Nie Pali Po Odkreceniu przewodów paliwa


pezet955

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Mam pewien problem, wymieniałem rozrusznik w e46 , i wiem , ze nie potrzebnie ale odkrecilem przewody paliwowe, przy pompie vp44 oraz przy wtryskach . zeby miec wiecej miejsca bo chcialem rozrusznik wyjac gora, ale i tak dolem wymienilem . Wszystko ok Nowy rozrusznik kreci, po zlozeniu kolektora, po wpieciu wszystkich wtyczek ,czujnikow . Probowalem odpalic samochod, Ale nic nie dalo, tak jakby nie dostawal paliwa. Odkrecalem nakretke od tych przelewow, aby odpowietrzyc uklad, nic nie dalo . Pompka w baku pracuje , paliwo leci z ukladu zasilania dosc mocno . Ale nie chce zapalic , na plaku po dluzszym psiukaniu zaskoczy ,ale jak przestane psikac plakiem, auto zaraz gasnie .

Pod podpieciem do komputera, jest tylko jeden blad modulu swiec zarowych, ale to juz przed ta wymiana taki byl. Swiece mam nowe .Czy jest tu ktos kto mi podpowie, co moze byc nie tak?


Paliwo idzie do filtra paliwa bo sprawdzalem . Czy to wina zapowietrzenia??? Chociaz odpowietrzalem go kreceniem na zaplon i na 0 okolo 6 x

Czy moze Byc to Wina Pompy wtryskowej? Ale przed wymiana rozrusznika dzialala dobrze .

Prosze o pomoc bo juz reece opadaja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Powietrze w układzie albo bardzo duży zbieg okoliczności.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Tak jak napisałeś, popuszczając nakrętki przewodów paliwowych.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli mniej wiecej :


1. Odkrecam nakretke z pierwszego wtrysku ( mam wyjac rurke? czy tylko tak poluzowac aby po przekreceniu zaczelo leciec paliwo ?

2. Leci paliwo dokrecam .

3. odkrecam kolejny , ta sama czynnosc czyli krece az paliwo poleci i zakrecam .

4. i tak wszystkie po kolei?


Najlepiej robic to w 2 osoby?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Powinno się odpowietrzyc poprzez przekrecenie stacji na pozycję 1 i tak kilka razy.

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie nic to nie daje, 10 x tak robilem.


Poza tym czy czasami przy rozruszniku nie ma czujnika polozenia wału? . Bo czytalem na internecie i pisze ,ze taki wlasnie jest kolo rozrusznika, i moze jak kolega wyciagal rozrusznik to zawadzil o niego i cos sie tam stalo . i dlatego nie pali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Uruchom test 7.2 w ukrytym menu podczas próby rozruchu i zobacz czy widać wskaznia z czujnika położenia wału.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli przy probie rozruchu obrotomierz podskakuje to czujnik GMP jest ok. Problemem jest "pusta" pompa VP44. Aktualnie Twoje proby rozruchu powoduja tylko jej uszkodzenie. Najwazniejszy rozruch przy tej pompie jest ten pierwszy, gdy jest jeszcze zalana paliwem. Wtedy trzeba krecic do czasu zaplonu. Krecenie stacyjka na 2 nie odpowietrza pompy VP44. To tylko nabicie niskiego cisnienia przed pompe (do filtra paliwa). Jedyny sposob BEZ USZKODZENIA (zatarcia) pompy VP44 to podpiecie recznej pompki vacum i przetoczenie paliwa przewodem paliwowym powrotnym. Tylko ten sposob daje pewnosc natychmiastowego rozruchu nawet bez luzowania wysokich cisnien na wtryskach.


I powtarzam nie kreccie suchej pompy, bo jesli nawet odpali teraz to i tak za kilka dni oddasz ja do regeneracji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet jeśli paliwo idzie tymi przewodami paliwowymi do wtrysków , to pompa jest sucha ?


A i jeszcze jedno po grzebaniu Delphim mechanik jak tam sprawdzał pompę paliwa itd to zaczął wyskakiwać błąd delphi pokazuje blad 42 sterownik DDE EEPROM i konfiguracja.


Czy możliwe ze on nie chce zapalic przez ten błąd ? Czy przez to

Ze ta pompa jest zapowietrzona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Zawsze miałem auta jeżdżące z tym błędem (czasem lepiej czasem gorzej - rozruch), ale podejrzewam, że tak. Ista lud dis i można to załatwić.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.