Skocz do zawartości

Drgania kierownicy - przypadek inny.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Wiem, że temat był wałkowany tysiące razy w różnych modelach i było nie mniej tyle przypadków i tyle samo rozwiązań.

Przeglądałem w wyszukiwarce lecz nie znalazłem podpowiedzi na mó problem....

 

Mam drgania na kierownicy podczas hamowania. Szczególnie czuć przy prędkości 80-110 km/h a najmocniej podczas hamowania na łuku.

Trzepie zarówno kierownicą, jak i drgania na pedale hamulca.

Co ważne - wymieniałem z tyłu - 28.07.2006:

- tarcze

- szczęki

- klocki

- amortyzatory

 

Wymieniłem z przodu - 23.08.2006:

- tarcze (Brembo)

- klocki (ATE)

 

Byłem z tym u mechanika i stwierdził, że nie ma luzów na elementach stalowo-gumowych.

 

Co to może być????

 

Wiem, że drgania kierownicy+drgania pedału hamulca wskazująna tarcze - ale do k... mam wszystko nowe i markowe.....

 

Bardzo proszę o pomoc bo odbiera mi to przyjemnośćz jazdy.

Opublikowano

Nie chcę cię martwić ale kolega kupił do coupety najtansze brembo coś po 130zł/szt i zaraz mu się pokrzywiły. Na szczęście oddali mu za nie pieniądze i kupił w tym samym sklepie jakiś wyższy model brembo nacinane i zrobił już kilka tysięcy i jest ok. Nawet sam sprzedawca powiedział później że te najtańsze brembo to szajs.

Dodam jeszcze że za oryginalne tarcze z ASO zapłaciłem niedawno po 150zł/szt (przednie wentylowane) i wiem że przez najbliższe 120 tys nie mam tam nic do roboty poza wymianą klocków Textar po 60 tys.

Opublikowano

Co do Brembo - brat w seacie wymienial ostatnio tarcze na wentylowane, tez brembo. Pojedzil niewiele, zaczely sie bicia, drgania kierownicy. Podobo Brembo wypuscilo wadliwa serie. Ma teraz drugi komplet ale Boscha i jest ok.

Ja bym mimo wszystko pojechal do innego fachowca i jeszcze raz sprawdzil sworznie, tuleje oraz drazki - moze jest luz na jabluszkach. Pisze tak, bo sam mialem podobne zeby nie powiedziec takie same problemy. Za jednym zamachem wymienilem w/w czesci i jest OK.

Polecam zaklad w Dabrowie Gorniczej na ul. Wybickiego 1 - tylko i wylacznie BMW.

Opublikowano
Oczywiście sprawdzane było to wszystko. Pójdęza radą i sprawdzę raz jeszcze u innego mechanika. Tylko czy drążki i końcówki mogą dawaćtakie efekty jak opisałem wyżej ? Drgania kierownicy + pedału hamulca???
Opublikowano

Dzięki za wyjaśnienie.

 

Byłem na stacji diagnostycznej i sprawdzili wszystke gumy + amorki - wszystko gra.

Koła były na wyważeniu - wszystko gra.

 

Nadal jest ewidentne bicie na kierownicy i pulsuje pedał.

 

Wynik = TARCZE..... (do tego klocki mi piszczą na przy hamowaniu na małych prędkościach)

 

Mechanik który zmieniał tarcze na te obecne twierdzi, że "to niemożliwe że to tarcze bo zakładał nowe....."

 

brak słów...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.