Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy ktoś podłączał do N47 zamiast paliwa preparaty typu LIQIU MOLY lub TEC2000 do czyszczenia linij paliwowej? Jakoś mało informacji o tym albo ja nie mogę wyszukać? Ktoś ma jakieś doświadczenia? Silnik N47 a nie M47.
Opublikowano

Ja leję Dipetane, wcześniej zdarzało mi się zalać Liqui Moly, co chyba jest dość podobnym produktem. Preparaty do benzy bazują na nafcie, ale do diesla są trochę inne i ciężko stwierdzić co to.

Z tego co ludzie piszą, to naprawde działa, szczególnie pomagając na kopcenie przed przeglądem.

[2008 325d LCI E90]
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale piszesz o tych co się wlewa do baku, czy o tych które podłącza się za filtrem paliwa? Te do baku lałem wiele razy i różnych. Nie zaszkodziły, ale też nie pomogły. Puki na nich jeździsz korekty lekko lepsze, ale po zalanou normalnego laliwa wraca do stanu sprzed zalania. Ciekaw jestem jak wygląda sprawa jeśli podłączysz preparat zamiast paliwa. O silniku N47 nie ma żadnych informacji. Pisałem też z panami od TEC2000 i też nie mają informacji na temat silnika N47.
Opublikowano

O takich nawet nie słyszałem.


Rolą dodatków, których używam ma być lepsze i pełniejsze dopalanie paliwa, przez co nie odkłada się nagar, oraz zmniejsza spalanie. I to zdaje się działać. Kumplowi w testach wyszło o litr na setke mniej.

[2008 325d LCI E90]
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na temat M47 jest sporo o takim bezpośrednim czyszczeniu napisane.

Ja to bardziej leje żeby poprawić korekty na wtryskach. Jeden obiega od reszty nieznacznie, dlatego zacząłem czytać o takim czyszczeniu. Na spalanie nigdy nie patrzylem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na serio nikt tego nie robił w silniku N47? Będe być może pierwszy? Rady gdzie najlepiej się wpiąć też nie uzyskam? Pewnie przy filtrze paliwa, który przy okazji do wymiany pójdzie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Robili, lali do baku, wpinali przy filtrze i tak dalej. Na pewno to poprawia samopoczucie.
3A0jS9b.png
Opublikowano

Musisz mieć naprawdę zawalone wtryski aby odczuć różnice. Najlepiej autostrada i dobre paliwo, przebutujesz i auto odrazu chodzi lepiej



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dzieki za informacje. W ramach testu moze kiedys. Popatrzę czy zmieni to coś w korekcjach na wtryskach. Zdam relacje dla potomnych czy cos to dało:)
Opublikowano
Na pewno musisz odpiąć kostkę od pompy paliwa żeby nie pompowala z baku. Odpiąć przewody od filtra i powrót. Żeby zasysalo z puszki i wracało. Musisz uważać żeby nie brakło preparatu i się nie zapowietrzył układ. Też mam w planach to zrobić bo przebieg 310tys ale nic się nie dzieje :D tylko przy okazji wymiany oleju i filtrow na wiosne
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Taki jest plan jak napisałeś. Jak będzisz już po, to daj znać o efektach i ewentualnych problemach na które warto zwrócić uwagę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.