Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam pytanie zrobiłem swapa z 1.8 Na 1.8Is wszystko jest Ok tylko silnik nie chce odpalić iskra jest paliwo ciągnie tylko wtryski go nie podają(sprawdzalem wtryski sprawne) Czy to może być uszkodzony komputer ?czy moze sprawdzic cos jeszcze ?(Komputer oraz cala wiązką pochodzi tez z is-a) i czy jest możliwość naprawy komputera?
Opublikowano
Sprawdź czy w wtyczkach wtryskiwaczy po włączeniu zapłonu pojawia się +12V na przewodzie czerwono-białym. Jeśli się pojawia to problem może być z impulsem sterującym z komputera.
Opublikowano

wyjasnilo sie komputer byl uszkodzony teraz jest nowy i smiga tylko ze do ok 3,5tys obrotow "kulawi" a potem dopiero zaczyna normalnie przyspieszac do odcinki

:?

Opublikowano
Moze inaczej nie tyle co ma muła co szarpie i strasznie nie rowno chodzi a od 3.5tys dostaje nagle buta :? Co do sondy to po ogledzinach musze stwierdzic ze jej nie ma :shock: nawet sladu po niej nie widac ani lambdy ani kabli poprostu nie ma w wczesniejszym silniku 1.8 przed swapem na is-a tez jej nie byl dopiero teraz to zauwazylem
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
podmieniłem wtryski zalożyłem z mojego starego M40 i odziwo szarpanie ustalo :) ale nadal do ok 3,5tys auto wogole niechce przyspieszac :cry2: (tak apropo czy ktos orientuje sie czy wtryski pomiedzy M40 a M42 sie czyms roznią?) A w trybie awaryjnym nie miala by takiego muła przynajmniej mi sie tak wydaje :|
Opublikowano
nadal do ok 3,5tys auto wogole niechce przyspieszac :cry2:

przeciez dla is'a to normalka ze dobrze jedzie pow 3,5 tys. kazdy uzytkownik is ci to powie ze go trzseba mocno krecic zeby szybko jezdzic. wiec sie nie przejmuj. no chyba ze naprawde nie chce jechac w sensie dlawi sie to jest cos nie tak. ja normalnie jezdze tak do 3 tys i zmieniam bieg (oszczednie) a jak chce wyprzedzic badz dynamiczniej pojezdzic to redukcja i wtedy od 3,5-4 tys dopiero auto idzie...

Tłumaczenia: niemiecki, hiszpański, włoski.

Pozdrawiam

Grzesiek

http://img53.imageshack.us/img53/3782/pict6529panoramaresize8pl.jpg

Opublikowano
Wczesniej mialem M40 z wytartym wałkiem wiec wiem co to jest brak przyspieszenia i "muł" niestety auto sie dławi wrazenie jest takie jakby ktos zapiol ci przyczepe z bardzo duzym obciazeniem a przy 3.5tys przyczepa znika i auto przyspiesza (niewiem jak to inaczej opisac )i nastepna rzecz ktora dzis zauwazyłem to ze strzela mi w przeplywke :| dla jasnosci nie mam gazu
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
No i po 2 miesiacach sie wyjasniło pomogła regulacja przepływki i problem znikl :) (przeplywka zostala stara po m40)bavarka az przyjemnie sie jezdziło niestety moja radosc trwała krotko(az kilka godzin):(w silniku cos zaczeło rzezic no to silnik zgasiłem odcholowałem i zaczolem rozbierac no i okazało sie ze srubka przepustnicy systemu "DISA"(chyba tak to sie nazywa) sie odkreciła i wpadła do kolektora ssacego znalazłem ja w jednym z kanałow dolotowych w stanie "lekko"zmasakrowanym po przeczyszczeniu wszystkiego (lacznie z uzyciem odkuzacza z cienkim wezykiem wprowadzonym do glowicy przez otwory na swiece by wyssac resztki ktore mogły sie tam jeszcze znajdowac)i poskładaniu nadal stuka co jakis czas chwile chodzi normalnie a po momencie stuki zaczyna chodzic na 3 gary i gasnie :cry2: czy dobrze przypuszczam ze zawor(y) bedzie krzywy?I czy ktos mogłby mi mniej wiecej przyblizyc koszt naprawy? :|
Opublikowano

Sam zawór to grosze. Uszczelka pod głowicę coś koło stówy, kupa rozbierania, rzeźnia ze ściąganiem i zakładaniem sprężyn zaworowych bez urządzonka i tego typu sensacje.

Jeśli nie uszkodziło Ci nigdzie głowicy ,tłoka, cylindra itp. to impreza nie powinna być droga... oczywiście jeśli wszystko zrobisz sam.

Every weapon needs a master.
Opublikowano
Wczesniej mialem M40 z wytartym wałkiem wiec wiem co to jest brak przyspieszenia i "muł" niestety auto sie dławi wrazenie jest takie jakby ktos zapiol ci przyczepe z bardzo duzym obciazeniem a przy 3.5tys przyczepa znika i auto przyspiesza (niewiem jak to inaczej opisac )

 

Witam, no powiem ze w is-ach tak juz jest. Chcesz jezdzic zrywnie no to 3,5 tys i w gore, w zasadzie to najlepiej ciagnie nawet od 4,5 tys, wtedy to jest rakieta, a na niskich to mułek :) za to mniej pali. Z tego co sie orientuje chodzi tu o podwójne wałki rozrządu, i chodz mechanikiem nie jestem to wiem ze podobne systemy ma Honda i to tez sa silniki wysokoobrotowe. Wiesz zwyklej 318 podejrzewam ze tak latwo do 6,5 tys bys nie rozkrecil a tu no problemo.

 

Pozdro.

Opublikowano
Mnie taki remoncik wyniósł niecałe 2.000 zł ale do wymiany miałem kilka zaworów + normalne przy takiej naprawie procedury. Cena razem z robocizną. Też nie miałem ciśnienia w jednym cylindrze tylko z niewyjaśnionych przyczyn uszkodzeniu uległo kilka zaworów w tym cylindrze.
BMW forever!!!
Opublikowano
Własnie skonczyłem demontaz głowicy wczesniej zmierzyłem kompresje i wyszło na 3 cylindrach po 13 a jeden mial 9 i to w nim zostaly delikatne slady po srubce na tłoku zadnych uszkodzen cylinder tez ok tylko zastanawia mnie jedna rzecz tłoki w cylindrze (wszystkie) maja delikaty luz i nie wiem czy tak ma byc ewentualnie jaki luz miesci sie w tolerancji moze wczesniejszy własciciel robił jakis remoncik i frezował cylindry(jezeli ta czynnosc sie inaczej nazywa to mnie poprawcie) i załozył stare tłoki :|
Opublikowano
Matiii23, delikatny luz tłoka to nic strasznego. Też się mi ruszają trochę w cylindrze ale od czego są pierścienie, prawda? A sprężanie po ich i uszczelniaczy wymianie wzorowe... tylko jeszcze bocian został do wyeliminowania.
Every weapon needs a master.
Opublikowano
Czyli tłokow nie ruszac bo nie wiem czy dobrze zrozumiałem Według moich pomiarow kompresja jest na poziomie 13 a według danych fabrycznych stopien sprezania powinien wynosic 10 czyli jest ok troszke zaniepokoił mnie ten luz bo tydzien wczesnij robilem honde i tam nie bylo zadnego luzy pomiedzy tłokiem a cylindrem
Opublikowano

Jak by ten luz miał cokolwiek wspólnego ze sprężaniem to raczej go by zaniżał a nie zawyżał. Może trochę nagaru masz - poczyść.

 

Lekkim luzem tłoka góra-dół w poziomie (bo chyba o taki Ci chodzi) się nie przejmuj - takie przynajmniej moje zdanie.

Every weapon needs a master.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
No i wreszcie bavarka znów smiga remoncik glowicy wyniósł mnie 340 zl wiec nie tak drogo jak myslalem + nowe uszczelki mam nadzieje ze teraz problemy z tym silnikiem sie juz skoncza :D
Opublikowano
CONGRATULATION!!!! Dbaj o niego a zobaczysz ze bedzie git. dobry olej to podstawa. Pozdrawiam
POSZUKAJ ZANIM ZAPYTASZ, NIBY NIC A TAK WIELE!!!!!!!!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.