Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
E ta rzeźba była w fabrycznym europejskim fotelu . Przy okazji wyszło że brakowało takiego plastiku na wysuwanym podnóżku . W angliku był . Po starym fotelu została pompka z elektrozaworami i poduszki i troszkę plastików .
  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wymieniłem wężyk podcisnienia do EGR . Dosłownie rozleciał się na kawałki w ręce . Jeszcze drobne w sumie po dźwięku rozpoznawalne takie falowanie jest , trzeba by zmierzyć vakuometrem czy jest stabilne za elektrozaworem . Ale to tylko ja wiem .


Jak mi super zaparowały halogeny wczoraj . W ciepły słoneczny dzień .... to jest dramat . Dzisiaj już jest ok . Pewnie wilgoć jest w nich . Ja je miałem 10 minut włączone to całe bardzo ciepłe już były .

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wracam sobie służbowym do domu , przedemną niebieskie e87 .... taki sam m-pak .... tablice takie same ...... ufff ostatnia cyfra o 2 inna :D . ale lekko ciśnienie podskoczyło . w sumie dwa takie same w okolicy jeżdżą .
  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Spojrzałem za okno i jednak obowiązkowo zimowy zestaw ogumienia zamocowałem bo z parkingu bym nie wyjechał .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dziwna inwestycja . Takie ... ciasteczka , w kolor felg . Ogólnie to 3 miesiące temu próbowałem u mamy odkręcić w clio koła z przodu i pourywałem śruby . Skorodowały i stanęły dęba w piaście . Moje też są takie sobie .

0935f664acc9f1a7med.jpg

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Drobne prace w kierunku koło zapasowe . Podnośnik z e46 i klucz już są , koło zimowe też . Pozostaje pokrowiec dokupić .

ecda36dafe8eb067med.jpg

  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zrobiłem sobie dodatkowo glebę do zawiasu M . Co prawda w jednym kole no ale zawsze coś :

40d564e471b8e2ecmed.jpge2201cbdc6b97a79med.jpg


Oczywiście wbiła się w oponę i wyrwała przewód hamulcowy z mocowań ... Także ten tego , laweta albo wyjmę całą kolumnę zamontuje mechanik nową sprężynę a na wymianę drugiej już dojadę . Lipa :(

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Powrócił już do służby . Przykro się patrzyło jak bez jednego koła tak stoi i czeka na kawałek zawiasu .


Ogólnie to się podniósł o 15 mm około . Tragedii nie ma . Może trochę opadnie z czasem . W końcu... porównywać 15 letnie sprężyny z nowymi to zawsze będzie różnica .


W drodze do domu spotkałem miłą operatorkę 120d . Tam to sroga gleba bo z przodu to tak 10 mm opony w nadkolu schowane już było . Zakochałem się .... Odjechała ... przeszło mi :D


Tak wogóle to z prawej była sprężyna CS Germany o numerze 101.600 . Z lewej oryginał ale numeru nie odczytałem .

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przy okazji wyszło że osłona tarczy hamulcowej się utleniła na mocowaniach i wisiała tak prawie na jednej śrubie już . Plus taki że nowe zamienniki to 40 zł i wymiana bez zdejmowania piasty . U kolegi w e38 jedna osłona 840 zł plus zdjęcie piasty plus nowe łożysko . Nie dotykamy tematu .

00bdf11519dc4d0amed.jpg


Przy okazji po czyszczeniu piasty bicie tarczy na poziomie 0,01 mm uzyskałem .

  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nowe zajęcie , tuleje pływające te z tyłu z dołu . Szybki temat , pneumatyczny klucz , ściągacz i fabryczny lewarek z e46 i w godzinę wymieniłem z pomocą kolegi obie strony . Lewa była w sumie ok ale prawa to zużycie 200% . Niedość że wzdłuż luz na 10mm to jeszcze osiadła w bok na 5-6 mm . Wleciały nowe Lemfordery .

0ff8f8d85d307077med.jpg

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dzisiejszy dzień sponsoruje literka N jak NIEDASIE ! Pojechałem geometrię zrobić i przód poszedł normalnie a tył nie da się ruszyć . Śruby stoją dęba . Pozostaje poszukać w garazu "metrowego tłumacza" i to spróbować rozkręcić . Swoją drogą mechanik wybrał profil standardowego zawieszenia a nie Low Ride .

44aa47b5fe3d09b1med.jpg

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ładnie ta osłona tarczy wygląda! :cool2:

Mógłbyś dać namiary na taką?

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wielkie dzięki za linka! :cool2:

Znalazłem i dla siebie, tyle że tył.

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No tylko wymiana tylnej osłony kotwicznej to ciekawsze zajęcie bo piastę trzeba zdjąć . To do zestawu nowe łożysko potrzebne .


Ja sobie wymieniłem tylny czujnik klocków hamulcowych . 3-4 lata go mam i dopiero przy zmianie tarcz hamulcowych znalazłem takie cudo z uciętym kabelkiem . Pewnie komuś nie chciało się zmieniać bo trzeba pół nadkola odkręcić . Oczywiście zalecam nowe śrubki i te blaszki sobie zamówić . 15 letnie albo się odkręcą albo trzeba użyć jednego z ostatecznych narzędzi : szlifierka lub wiertarka .

e2140e0d6dfb82d8med.jpg744bca68e4f3e1b6med.jpg


Oczywiście wybicie poza skalę mojego cebulomierza . 3 lata temu zmieniałem amortyzatory to przycebuliłem na odbojach . To mam za swoje . Znów demontaż :D Rozleciało się przy wyjmowaniu nadkola .

0734effb3b576e29med.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Do mnie już jadą odbojnice na amory tylne. :D

Co do tarcz kotwicznych, to już zgłębiłem temat. Rzeczywiście wyzwanie nie lada. :cry:

Jeśli chodzi o nadkola i wkręty, to zawsze jakoś udawało się bez szlifierki czy wiertarki.


Niedawno zachciało mi się wymieniać te wkręty w przednim zderzaku, bo zauważyłem że te blaszki i wkręty są co raz trudniejsze do odkręcenia. Wcześniej nigdy nie było większych problemów z ich odkręceniem. Tym razem jedna blaszka tak się "zżyła" z wkrętem, że kręciła się wraz z nim.

Postanowiłem użyć szlifierki. Łeb wkręta tak się rozgrzał, że się wtopił w zderzak. :cry2: No i odpuściłem sobie.

Dobrze że pojawiła się wzmianka o tych wkrętach, to zrobię powtórne podejście. :cool2:

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Generalnie to wczoraj może 2 albo 3 raz odkąd go mam siedziałem sobie chwilę z tyłu i bawiłem przełącznikami szyb . Wygląda na to że trzeba je wyjąć i kontaktem do styków zaatakować . Druga sprawa że skoro od tylu lat tylnej kanapy nie używam to może jednak Smarta kupić ? :D


Jak już będziesz kopał przy piastach to obejrzyj przeguby i te zakichane zębatki ABS . Z tego co widzę to jakaś dobra dusza kiedyś tam u mnie grzebała i przeguby są jak nowe . No i możesz mieć problem z tą nakrętką bo ona jest tak zjedzona że często nie ruszy .Jak wymieniałem łożysko bo pękło to mechanik poprostu nacinał ten brzeg piasty i nakrętkę . Piastę musiałem kupić nową .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dzięki, dobrze piszesz! :cool2:

Niestety, czas gra na niekorzyść naszych fur. :cry:

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Odbój zmieniony . Czas operacyjny 40 minut . Korozjon i tak w miarę omija te auta . Ale .... muszę zabezpieczyć z tyłu z lewej strony róg nadkola na styku z końcem zderzaka . Chyba troszkę obcierał . I z tym trzeba by podzialać szybko . Bo błotnik z przodu zmienić się da a tu nie .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Widać, że mój przypadek nie jest odosobniony odnośnie tylnych błotników.

Raczej nic tam nie trze. W każdym bądź razie nie powinno, jeśli nie są połamane prowadnice tylnego zderzaka.

Ja zdejmowałem tylny zderzak, by zlikwidować ognisko rdzy na błotniku. Przy okazji zauważyłem zaczątki rdzy karoserii. :(

Natomiast 3 lata temu zauważyłem, że z przednich drzwi (obydwu) idzie cieniutka ruda struga rdzy w dół. Pewnie spod łączenia poszycia. Gdzieś tak już na wysokości górnego zawiasu. :(

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Hmm dziwne miejsce na kornika .


Generalnie to w rejonie tylnego wózka to za 3 lata w niejednym może być ciekawie już . Chociaż wciąż nic groźnego . Ja sobie w sobotę ten temat opracuję z rogiem nadkola .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Prawda! :cool2:

A tam gdzie osłonięte podwozie osłonami, zero rdzy.

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.