Skocz do zawartości

e87 120d Lemans Blau Kompost


Paszczaku

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Coś mnie daje głos jakby wentylator pod konsolą . Tyle że to nie wentylator bo wyłączyłem nawiew i tym samym klimatyzację . Myślałem że to wentylator w puszce z kompem ale raczej to taki szum generuje pompa wspomy . To słyszę tylko ja i to przy wyłączonym radiu i w sumie nawiewie . Poczekam aż się pogorszy , będzie łatwiej szukać .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze

Jak to mówią , organ nieużywany zanika . Pierwszy raz od zakupu bawiłem się przyciskami szyb ale nie z pozycji kierowcy tylko pasażerów . Działały losowo i często przy opuszczaniu szyba szła do góry albo nic nie robiła . Trochę IPA i jest dobrze już . Przy okazji zrzuciłem pasek pompy wspomagania i jest cisza . szum zniknał . Zatem pompa albo z tego co widzę mocno zmęczony życiem pasek .

c363ac083a5df8e7med.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Zestaw na dzisiaj zamontowany . Pasek identyczny jak zdemontowałem . Nowy dość ciasny jest .

d2808e7c8cd865aamed.jpg


Został jakiś puk głuchy z przodu po lewej w zawiasie i faktycznie jak koło w powietrzu jest to minimalnie rękami da się coś wyczuć . Stawiam na drążek kierowniczy ale to sprawdzę chyba z pomocą kolegi bo 4 rąk nie mam .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idziesz równo! :cool2:

U mnie było coś też nie tak... coś lubiło puknąć jak cofałem na skręconych kołach. Do dziś nie wiem co to było, bo samo ustąpiło. Sprawdzałem to, co Ty teraz zamierzasz (luz na kołach). Niedługo nadarzyła się okazja...kolega mechanik mnie odwiedził i razem sprawdzaliśmy ten luz. Wszystko książkowo, zero jakichkolwiek luzów.

Oczywiście od tamtego czasu było grzebane od czasu do czasu. A to wymiana tarcz i klocków, po jakimś czasie amortyzatory, wreszcie cały zawias.


Ps. przepraszam za może i drobiazg, ale sam jestem drobiazgowy... zauważyłem, że słowo "bardzo", od kilku lat zostało wyparte przez słowo "mocno". Już dziś nikt na to nie zwraca uwagi, a mnie to drażni.

Jeszcze niedawno mówiło się - bardzo zmęczony. :(

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

U mnie jest o tyle łatwiej że faktycznie delikatnie coś wyczuwam jak szarpię rękami koło jakby nim skręcać lewo prawo . Amortyzatory wymienione , sprężyny też . Jedna poduszkaż i łączniki także . Zatem droga wojownika jest określona . Tylko muszę podjechać do kolegi na plac taki pusty i spokojny to się sprawdzi . Ostatecznie zostaje rozbiórka przy zwrotnicy .


W Twoim przypadku to mogą być te tuleje pływające z tyłu na dolnych wahaczach . Też długo szukałem ale trafione zostało .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki! :cool2:

Jeśli powróci to pukanie, to zajrzę do tych tulei pływających.

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

U mnie się zdiagnozowała lewa końcówka drążka kierowniczego . Także części się zamówi i do roboty . Oczywiście są 2 wersje dla przekładni ZF lub TRW .


Itemki wydropiło z paczkomatu:

c2efcab5f936634fmed.jpg

Plus filtr kabinowy którego nie ma tu na zdjęciu i paliwa . Kabinowy po roku i w sumie nie dużym nalocie mocno brudny . To wiadomo czym normalnie oddychamy . Ostatni raz chyba wymieniam ten filtr powietrza bo to zawsze ciekawe zajęcie .Przy okazji 2 osłona tarczy hamulcowej wskoczyła . Oczywiście spory wnerw bo wyszło że chyba mechanicy mi rozerwali tą spinkę co trzyma wodzik do czujnika wysokości przodu . Na razie wielka trytytka trzyma to . Pomiar bicia tarczy lewej bo jak zdejmowałem to wiadomo mogło się coś przestawić . Wynik to 0,01mm .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Przy okazji drążek kierowniczy lewy zmieniłem . Był tak luźny że normalnie bujał się na osłonie . Wyskoczył komunikat Serwis Przegląd . Miał rację , w niedzielę kończyły się badania techniczne . Jeszcze zmiana oleju w grafiku .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.