Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Co sądzicie o tym?

 

http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1582465

 

Bałem się spalania 750... jakiś czas temu wrzuciłem 730 V8 na to forum... skrytykowaliście za stan; jednocześnie wszyscy pisali że spalanie tego silnika to mimimum 10 litrów w trasie... a tu mam 750 o 750 dużo ludzi piszę że... 10 litrów to też minimum w trasie... więc może 750? Czy to jest/możę być zadbane? Mi się wydaje że to nie zły egzemplarz.

 

Czy w M70 jest metalowy czy platikowy kolektor dolotowy?

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Nie sądzę żeby V12 przy normalnej jeździe zeszło w trasie poniżej 13. Ja w V8 mam 11. Po mieście różnice będą zdecydowanie większe.

Ja bym szukał 740.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano
Nie sądzę żeby V12 przy normalnej jeździe zeszło w trasie poniżej 13. Ja w V8 mam 11. Po mieście różnice będą zdecydowanie większe.

Ja bym szukał 740.

 

                        740i(L)   750i(L)
Verbrauch bei 90 km/h:     8,2       8,8
Verbrauch bei 120 km/h:    9,9      10,9

 

Dlaczego więc z góry zakładasz tak duże różnice?

 

Pozdrawiam

Opublikowano

W trasie auto może spalić 10-11 przy dość turystycznej jeździe . Normalna jazda to 14-15 :) W mieście trzeba liczyć 21..

Co do tego konkretnego samochodu to trzeba by jechać oglądać na, zdjęciach wygląda dobrze..

Miałbym tylko obawy do (tej jak pisze ogłoszeniodawca) "puł roczna" :D instalacja gazowa.. Bo jak to jest zwykła instalacja II generacji to kiszka ......

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
W trasie auto może spalić 10-11 przy dość turystycznej jeździe . Normalna jazda to 14-15 :) W mieście trzeba liczyć 21..

Co do tego konkretnego samochodu to trzeba by jechać oglądać na, zdjęciach wygląda dobrze..

Miałbym tylko obawy do (tej jak pisze ogłoszeniodawca) "puł roczna" :D instalacja gazowa.. Bo jak to jest zwykła instalacja II generacji to kiszka ......

 

Ale jak dołoże BLOS-a lub dwa to będzie ładnie chodzić? Pytanie... BLOS wininen być pionowo czy pod maską E32 750 jest na to miejsce?

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Dwa blosy koniecznie. Powinny się zmieścić w pionie.

Jeżdziłem ostatnio 4 litrowym Jaguarem z BLOS-em... sekwencja się chowa.

Opublikowano
Dwa blosy koniecznie. Powinny się zmieścić w pionie.

Jeżdziłem ostatnio 4 litrowym Jaguarem z BLOS-em... sekwencja się chowa.

 

XJ40? Tylko to R6... sprawa mniej skomplikowana. A jak z osiągami?

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Nie sądzę żeby V12 przy normalnej jeździe zeszło w trasie poniżej 13. Ja w V8 mam 11. Po mieście różnice będą zdecydowanie większe.

Ja bym szukał 740.

 

                        740i(L)   750i(L)
Verbrauch bei 90 km/h:     8,2       8,8
Verbrauch bei 120 km/h:    9,9      10,9

 

Dlaczego więc z góry zakładasz tak duże różnice?

 

Pozdrawiam

 

Bo to jest bzdura.

Jeżeli chcesz małe spalanie to polecam Polo 1.4 TDI.

Zaufaj Nikiemu. Wie co pisze :P

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano
Dwa blosy koniecznie. Powinny się zmieścić w pionie.

Jeżdziłem ostatnio 4 litrowym Jaguarem z BLOS-em... sekwencja się chowa.

 

XJ40? Tylko to R6... sprawa mniej skomplikowana. A jak z osiągami?

 

 

Pozdrawiam

 

Wydaje mi się że 4 litrowy jaguar ma V8 pod maską :)

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano

Mialem zagazowane E32 750i. Szczerze odradzam zagazowywanie tego samochodu jakkolwiek - oznacza to mase klopotow i tak naprawde niewielka oszczednosc. Po prostu to nie jest, nie byl i nie bedzie samochod oszczedny.

A koszty paliwa stanowia tylko czesc wydatkow z nim zwiazanych.

Jezeli martwia Cie koszty spalania, po prostu odpusc sobie 750i i poszukaj raczej 735i.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
Dwa blosy koniecznie. Powinny się zmieścić w pionie.

Jeżdziłem ostatnio 4 litrowym Jaguarem z BLOS-em... sekwencja się chowa.

 

XJ40? Tylko to R6... sprawa mniej skomplikowana. A jak z osiągami?

 

 

Pozdrawiam

 

Wydaje mi się że 4 litrowy jaguar ma V8 pod maską :)

 

Przed liftem było 4.0 R6 po 4.0 V8.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano

Jasne, że w R6 to mniej skomplikowane niż w V12. Tylko trzeba zauważyć, że BMW 750i ma pod maską jakby dwa silniki sześciocylindrowe. W przypadku dwóch prostych instalacji z BLOSEm komplikacji nie widzę.

Jaguar jeździł wyśmienicie, kolega który go gazował na moją sugestię, że czytałem kiedyś na forum, że Blosa sie ciężko reguluje odpowiedział z uśmiechem "przestań czytać forum"

Opublikowano

Tylko to nie jest to takie proste jak by się mogło wydawać.

Rozmawiałem kiedyś o tym z gazownikiem który zagazował mojego Dodge-a i jestem z jego pracy bardzo zadowolony.

I on powiedział mi że osobiście gazu II generacji do tego auta nie wsadzi ,bo nie będzie brał za to odpowiedzialności. Facet twierdzi że tylko sekwencja, a to koszt mniej więcej taki ile chce facet za tą siódemkę z ogłoszenia w tym poście :)

A i powiedział mi że większość zagazowanych 750 , gazują handlarze byle jak najtańszym kosztem, byle auto było łatwiej sprzedać.

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano

Nie mowiac juz o takim drobnym szczegole, ze o ile wiem, to BLOS jest nielegalny i zaden bardziej rozgarniety diagnosta nie przepusci go na przegladzie.

A co do gazu: w E32 750i jest zarowno problem z zestrojeniem instalacji sekwencyjnej, jak i z zalozeniem wzglednie dobrze instalacji II generacji.

Po prostu to dosc skomplikowany silnik, jego atutami miala byc idealna kultura pracy, dobre osiagi i wcale nie najgorsze, jak na te klase auta i pojemnosc silnika, spalanie. Ale spalanie benzyny, a nie gazu - takich samochodow nikt nie kupowal po to, zeby w portfelu jak najmniej ubywalo.

Dlatego teraz 750i mozna kupic po bardzo niskiej cenie - po prostu utrzymanie tego modelu jest wyraznie wyzsze, niz siodemek z R6.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
miałem E32 V12 Spalanie minimalne to 12 litrów przy jazdzie 100 km/h jednak średnia 16L. Dodaje, że mieszkam w małym mieście, średnia 16L trzymala się do czasu zbliżenia do Poznania, poczym pojawiało się nieuniknione 23-28 L. Podczas ostrej jazdy po mieście wyszło 38L .Zapomnij o spalaniu na poziomie 12-14L to jest mało realne. Po co silnikV12 300KM jeżeli będziesz jeżdził 100-120 km/h. Jak stać cię na zatankowanie E32 750 to napewno uskrobiesz na E38 5,4L a to już zupełnie inne auto. Chyba, że chujesz sentyment do tego modelu. Z opowiadań znajomych zapomnij o gazie w tym silniku, jak już się koszt instalacji sie zwróci to coś nawali.
Opublikowano
ale jeżeli masz do kupienia auto w stanie idealnym i stać Cię na tankowanie to jazda tym autem - sama przyjemność, przyspieszenie, hamulce, komfotr jazdy poprostu BAJKA. Jedyna wada tych aut to spalanie. Warte uwagi sa jedynie jednostki w stanie idealnym, jeżeli coś podpada to omijaj szerokim łukiem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.