Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Posiadam f31 320d 2014r 184ps n47d20c. Rozrząd został wymieniony wraz z kolem dwumasowym oraz sprzęgłem. Okolo 10tys kilometrów temu. Od jakiegos czasu stojac na światłach i dodajac pulsacyjnie lekko gazu wyrywa auto na boki(szarpnięcie na lewo i powrót),jak stare amerykańskie muscle cary mające po kilkaset koni. Dodatkowo stojąc w miejscu wrzucając 5ty.bieg i delikatnie dociskając lewarek przenoszone sa na niego bardzo duże wibracje. Co moze być przyczyną? Dodatkowo zmiana biegów od 1-4 przy nawet lekkim puszczeniu sprzęgła wiąże sie z lekkim szarpnięciem. Z 4 na 5 i z 5 na 6 juz mozna szybko puścić i płynnie wchodzi. W mojej starej e46 było to samo z biegami. Natomiast w innych markach samochodu mozna normalnie puścić i sa plynne przejścia. Przerabiał to ktoś? Zeby w bmw sprzęgło działało jak w traktorze a innych renault fiat etc normalnie?
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

To są właśnie w skrócie „zalety” manuala w f30.

Co do bujania na boki to miałem tak w każdym aucie rwd.

Opublikowano
Idzie to jakoś wyeliminować czy zacząć myśleć o sprzedaży i kupnie benzyny z automatem. Bo to jest jakieś nieporozumienie żeby auto premium (sprawne) miało takie dolegliwości.
Opublikowano
Dziwne też mam manual z 2017r i f30 320d i u mnie nie ma takich przypadłości , po zmianie biegu nawet szybkie strzelenie że sprzęgła nie powoduje szarpnięcia
Opublikowano
Czyli do kontroli koło pasowe podpory walu i wszystkie poduszki? A jak nie to luz na walku w skrzyni? Czy ma ktos jakis inny pomysł lub zna ewentualną przyczynę takiego zachowania auta.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.