Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

hej

ostatnio mechanik powiedzial ze e53 nie ma klemy ibs to prawda? wymienilem ostatnio akumulator na nowy agm 95 ah i sie zastanawiam czy musze go specjalnie kodowac lub adaptowac?

Opublikowano
JA u siebie wymieniałem akumulator,nic nie kodowałem,jeżdżę już ponad rok,jest wszystko w porządku,po podłączeniu kompa miałem zakodowany 100ah i taki też mam założony
Opublikowano

Różnie ludzie nazywają klemę IBS.

W e53 owszem, jest klema piro na plusie, tej nie trzeba kodować bo służy tylko do przerwania zasilania w przypadku kolozji.

„Elektronicznej” klemy, monitorującej pracę aku nie ma.

Natomiast, z tego co czytałem, jeśli zmieniasz akumulator na taki jak był - nie ma potrzeby kodowania, jeśli zmieniasz aku na inną pojemność lub technologię pracy (zwykły/AGM) to powinno się zakodować w sterowniku nowe parametry akumulatora.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No wlasnie. Nie mieszajmy w glowach. E53 nie ma zadnego ibs. Nie ma sterownika, softu, ktory to by kontrolowal. Mozna wstawic aku jakie sie chce. Czujnik ibs zostal wprowadzony w autach bmw o zmiennym poziomie ladowania.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.