Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Dzisiaj zabrałem się, za czyszczenie dolotu. Silnik N53B30

Jest fajny filmik na Youtube jak to zrobić.


Około 5-6h roboty łatwo nie było ale było sporo nagaru. Użyłem preparatu do myć i silnika szoteczek do zębów i masę ściereczek z bawełny. Na koniec odkurzacz z zamontowanym szlałfem ogrodowy na końcu. Auto 170tys przebiegu 2011r. Zdjęcie nagaru poniżej.

319859584718d.jpg

Najgorsze były 2 cylindry od strony szyby. Zawalilem bo nie zrobiłem fotek po czyszczeniu ale zostało tylko trochę nagaru na glówkach zaworów. A ścianki miały miejscami żółte plamki. Ale efekt znaczy

Opublikowano

Najgorsze były 2 cylindry od strony szyby. A ścianki miały miejscami żółte plamki. Ale efekt znaczy

 

Bo te cylindry są najbliżej odmy + grawitacja w czasie jazdy robi swoje.

te żółte plamki to chyba plastik tak reaguje np z brake cleanerem i chemią do silników. Też się z tym spotkałem.

R6 + V4 = :)
Opublikowano

Kreciles wałem aby syf nie wpadł do silnika? Napisz jak to robiłeś, dużo roboty żeby wyciągnąć kolektor?

I czy jest różnica w osiągach

Diagnoza n53/n43 info pw
Opublikowano
Nie kreciłem wałem. Wszystko było bardzo lepkie masa szmatek nasączonych płynem do mycia silnika i zawijałem na szczoteczki do zębów i po mału schodziła smoła. Na końcu odkurzacz z cienkim wężem duża moc 1600w i wyciągnąłem resztki co mogły wpadać, co do różnicy na razie nie wiem bo jeżdżę delikatnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.