Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, jestem tu nowy, posiadam od 8 lat e90d, 163km,z 2007r, przez te wszystkie lata 0 kłopotów. Ostatnio wymieniłem akumulator o takiej samej pojemnosci 80ah, i zaczęły się kłopoty. Auto zasypia to normalne, lecz ponownie się wybudza i tak cały czas aż akumulator się rozładowuje. Byłem u elektryka i zakodował akumulator, pokasował błędy, ale dobrze było jeden dzień. Dzisiaj wchodzę do garażu auto buczy pod maską, po chwili przestaje i znowu zaczyna buczeć i kontrolka start stop sie podświetla i gasnie. Cały czas się usypia i wybudza. :mad2: Dzięki z góry za sugestie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dzisiaj podłączyłem inpę, coś klikałem bo nie znam się kompletnie . Chciałem uruchomić silnik a tu zonk: zapłon się włączył, rozrusznik kręci ale nie pali. Coś musiałem nagrzebać, :duh: , czytałem, że inpą nie można nic nagrzebać, a jednak można, jakieś rady.
Opublikowano
Odpaliłem, klikałem błędy , czyść błędy, w końcu chyba za setnym razem odpalił, :D , zaraz wywaliłem inpę z laptopa, żeby do głowy mi nie przyszło bawić sie, :nienie: . W ogóle to nie ma w necie konkretnej instrukcji obsługi inpy, tylko jakieś szczątkowe informacje. :roll: . No cóż , powiedzenie uczymy się na błędach stale aktualne. :wink:
  • Moderatorzy
Opublikowano
Jak połączysz się INPĄ ze sterownikiem silnika przed odpaleniem to potem nie chce odpalić - trzeba odłączyć kabelek wyłączyć zapłon. U mnie to normalne.

spacer.png

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam, jestem tu nowy, posiadam od 8 lat e90d, 163km,z 2007r, przez te wszystkie lata 0 kłopotów. Ostatnio wymieniłem akumulator o takiej samej pojemnosci 80ah, i zaczęły się kłopoty. Auto zasypia to normalne, lecz ponownie się wybudza i tak cały czas aż akumulator się rozładowuje. Byłem u elektryka i zakodował akumulator, pokasował błędy, ale dobrze było jeden dzień. Dzisiaj wchodzę do garażu auto buczy pod maską, po chwili przestaje i znowu zaczyna buczeć i kontrolka start stop sie podświetla i gasnie. Cały czas się usypia i wybudza. :mad2: Dzięki z góry za sugestie.

Witam ponownie, problem rozwiązany, panowie z WFK w Wejherowie znaleźli przyczynę. Na podszybiu gdzie znajduje się puszka serwa i pompa abs, był zapchany odpływ i stała woda, przez co wiązka kabli pływała w wodzie , w tym miejscu jak mi powiedzieli kable były łączone i nastąpiło zwarcie, przez to włączały się jakieś przekażniki, auto potem w ogóle nie odpalało. No ale kable zostały osuszone , połączone od nowa i wszystko śmiga jak powinno. :D tutaj wielki szacun dla WFK, jestem pełen podziwu jak do tego doszli. Taka przestroga dla posiadaczy E90, aby sprawdzić czasem i ew. udrożnić odpływ, :cool2: choć teoretycznie woda tam nie powinna wpływać, a jednak.....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.