Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witak.

Mam krótkie pytanie ....turbina ma nieszczelność na połączeniu strony ciepłej z zimną czy rozebranie i uszczelnienie wiąże się z ponownym wyważaniem turbiny?

Opublikowano
Oddaj na regeneracje bo sobie tylko biedy narobisz. Pamiętaj ze chytry dwa razy traci.

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano

Co masz na myśli połączenie cieplej strony z zimną? Co to za nieszczelność ? Olej wycieka?

Ciepła strona to ciepła zimna to zimna i są połączone ze sobą poprzez rdzeń sprężarki. Zimna jest osobno i ciepła jest osobno. Napisz jaka to dokładnie nieszczelność.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
Sprężarka ma zimną stronę i ciepłą są ze sobą zespolole (skręcone) i spod tego połączenia ucieka kompresja spaliny. Po zamontowaniu turbiny i odpaleniu silnika całe szczęście że poleciało trochę oleju na korpus bo nie zauważyli by tego. Widać jak wychodzą bombelki z tego połączenia zalanego olejem.
Opublikowano

Ciepła nie jest skręcona z zimna tylko z rdzeniem. Jak zwał tak zwał mówimy o tym samym. W części cieplej raczej nie ma uszczelki. Tak jak kolega wyżej sprawdź co z dpf czy nie ma tam zbyt dużego ciśnienia



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Kolego wejdź sobie na youtube i zobacz czyszczenie zmiennej geometrii i powiedz że korpus strony ciepłej i zimnej nie jest ze sobą skręcony.

Czyli jedna część obudowy turbiny od strony ciepłej jest żeliwna a od strony zimnej jest aluminiowa i na tym właśnie połączeniu puszcza mi kompresje.

DPF jest ok bo to dzieje się na nowej turbinie hehe nowej nie regenerowanej :mad2: Stare turbo nic nie puszczało wymieniane jest ze względu na padniętą geometrię.

Opublikowano

Nie muszę wchodzić na yt żeby to zobaczyć bo nie jedna rozkrecilem i tak jak pisze kolega wyżej jedyne połączenie to rdzeń który przedziela napęd sprężarki strona ciepła od strony zimnej „doładowującej”. Mówimy o tym samym tylko inaczej to nazywamy wiec nie ma się o co sprzeczać. Jeśli uporasz się z problemem opisz go tu dla kolejnych użytkowników. Pozdrawiam



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Zawieziona na przegląd do turbowników i po obejrzeniu filmiku i sprawdzeniu turbiny krótka odpowiedź montować i jeździć. Podobno to nic takiego przepuszcza trochę bo żeliwny korpus może mieć delikatne nierówności i dopiero po rozgrzaniu siądzie dobrze na uszczelce,a spaliny uszczelnią resztę.

Gdyby olej nie poleciał na korpus nikt by nawet nie zauważył że delikatnie przepuszcza. Dodam tylko że stara turbina też ma delikatne okopcenie w dwóch miejscach pod tą uszczelką.

Opublikowano

A mogę wiedzieć ile nowa i skąd kupowałeś bo mnie niedługo tez czeka wymiana i nie wiem czy się bawić w regenerowania czy nową wrzucić.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.