Skocz do zawartości

do czego konkretnie sa te czesci?? musze to wymienic??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam dwie gumowe rurki jedna sie urwala a druga jest peknieta dosc mocno nie wiem na ile jest to niebezpieczne dla mojego autka wiec pytam was :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa:

 

http://img230.imageshack.us/my.php?image=zniszczonekopiasf7.gif

 

ta guma urwala sie cala przy silniku. yzn uciolem jej kawalem nalozylem spowrotem tam gdzie byla i zacisnalem takim skrecanym pasksiem

 

http://img231.imageshack.us/my.php?image=peknietekopiaxa7.gif

 

to mam pekniete i nie wiem co z tym robic... :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa:

Opublikowano
Ten wąż to odma,jeśli służy do odpowietrzania skrzyni korbowej,jeśli uciąłeś i zacisnąłeś opaską i nie ma już pęknięc ,to możesz tak jeździć i się nie przejmować
Było e23 2,8 automat,potem e23 2,8 manual teraz e36(z silniczkiem jak od kosiarki ale spoko bedzie kiedyś większy) BMW na zawsze,--hehe kosiarka do żyda a teraz 2 literki w trumniaku-m52b20
Opublikowano

http://img231.imageshack.us/my.php?image=peknietekopiaxa7.gif bardziej interesuje mnie ta czesc niawet nie wiem czy to jest to dokladnie o co mi chodzi niestety nie mam cyfraka i [BAD] zbita...

 

jesli natomiast chodzi o rurke odmy to spox podejzewalem ze to to ale.... hehe jak sie patrzy na slilnik w poldku i na silnik bmw to... subtelna roznica....

 

moze ktos okreslic do czego sluzy ta druga rurka pokazana na linku u gory??

Opublikowano
chodzi o tą zaczynającą się numerem 4? Na moje oko to ogrzewanie przepustnicy,wychodzi z małego obiegu,tego co do nagrzewnicy,jeśli i ta się połamała to masz problem tu musi być szczelnie,w innym wypadku będzie tracił płyn,jeśli się mylę niech ktoś poprawi
Było e23 2,8 automat,potem e23 2,8 manual teraz e36(z silniczkiem jak od kosiarki ale spoko bedzie kiedyś większy) BMW na zawsze,--hehe kosiarka do żyda a teraz 2 literki w trumniaku-m52b20
Opublikowano
Rurka między pokrywą zaworów a kolektorem to odma a ta poniżej wychodząca z króćca z tyłu głowicy i idąca również do kolektora to ogrzewanie kolektora płynem z silnika. Obie muszą być szczelne ale zwłaszcza ta od układu chłodzenia, bo gdy silnik jest rozgrzany jest tam ciśnienie w okolicach 1.5 atmosfery i płyn może wyciekać a nawet może dojść do pęknięcia węża.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.