Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jako, że lubię robić sam przy aucie a nie mam zaufania do mechaników postanowiłem sam wymienić uszczelniacze zaworowe. Zakupiłem blokady, ustawiłem i wszystko cacy ale mam pytanka n/t wymiany całego rozrządu. Ja przy ustawieniu rozrządu używałem elementów 2 i 3 celem zblokowania wałków z tyłu. Elementem 5 połączyłem 2 i 3. Elementem 1 to ustawienie wariatorów. 8 to napinacz mechaniczny a element 6 to blokada pod rozrusznikiem koła zamachowego. Do czego są elementy 4 i 7. 7 to blokada wału korbowego niby ale gdzie to wchodzi? Bardzo proszę o opis. Czy za pomocą elementu 7 można tak zablokować wał aby móc odkręcić koło pasowe wału korbowego czy potrzebuję jeszcze element z drugiego zdjęcia aby dokonać samemu wymiany łańcucha? Strona https://www.newtis.info/tisv2/a/de/e46-318i-tou/repair-manuals/ oglądana ale odpowiedzi nie mogę znaleźć.


Pomijam brak blokady wałków balansujących, których to w N42 podobno nie ma.


25de91a4938d3794med.jpg

22a660eacadd779dmed.jpg


Ps. Jakby co to blokady z pierwszego zdjęcia mogę użyczyć komuś potrzebującemu.



pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Numer 6 to blokada kola w manualach oraz w automacie. Jesli nie ma sie podnosnika, trzeba zwalic kolektor dolotowy aby dojsc do otworu. Bez tego nie ustawisz prawidlowo rozrzadu.
  • 8 miesięcy temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Musisz dobrze popatrzec, dzis taki robilem wiec jest :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.