Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam.mam problem zakupiłem niedawno E36 silnik 2.0 150 km i cos niechce isc jak i na gazie jak i na paliwie ;/ nieiwem co jest kumpel mowił ze jego lepiej wkreca sie od 5 tys !!! z tego co mowia znajomi ze powinna isc bez problemu 200 km a nieidzie dochodzi do 150-160 i wskazowka stoi jakby juz niemiał syły ;/ co to moze byc ?? juz mysle o najgorszym ze silnik moze byc padniety.czuje jakby poucikało mi z 50 km hehh moze mi ktos pomoc ???bym był bardzo wdzieczny bo juz nieiwem co robic :(!!! pozdrawiam
Opublikowano

Od 5 tys to nie wiem co ma za silnik jak mu sie od tych obrotów zbiera (to juz praktycznie koniec zakresu i mozliwosci silnika).

 

Zgodze sie, ze moze sie zaczynac dobrze zbierac ale od 3-3,5 tys. Predkość 200 km/h powinna byc dla niego bułką z masłem a jego maks 225 km/h. Jak silnik jest w dobrej kondycji to jest to rakieta.

 

 

Moze nie jest to muł ale moze zle masz podpietą instalacje, problem z przepływka, paliwem, wtryskami. Podłacz sie pod komputer i bedzie wszystko jasne. Czy to wina elektroniki czy mechaniczne zużycie silnika

Opublikowano
nic nie piszesz jaka to instalka gazowa, pewnie jak masz zmułę na gazie i na benzynie to pewnie instalka z mikserem gazowym który dośc mocno dławi powietrze co może byc powodem niedomagań związanych z brakiem mocy, jednak predkość 150 na benzynie to rzeczywiscie mało nawet z mikserem. Musisz psrawdzić sonde, przepływke, szczelnośc dolotu powietrza, i może czujnik prędkości obrotowej wałka rozrządu jeżeli to wersja vanos co też może powodować spadek mocy. oczywiście njalepiej podjechac na kompa i może on cos zasugeruje, powodów może byc duuuużo.

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano

Mysle ze to nie będzie dolot powietrza, w żadnym przypadku. Jezeli chodzi o jazde na bęzynie, ale całkowicie nie zwróciłem uwagi ze masz gaz.

 

Jest tak jak mówi barto.

 

Jezeli masz instalke gazową II generacji na mixerze i reduktorze to moze gazownicy załozyli ci mega wielką zweżke i dlatego auto nie ma mocy ani na gazie ani na bezynie (zmniejszyli mu ilosc powietrza) zeby nie było problemów ze strzelaniem. Napewno juz nie pojedzie tyle ile mogłoby bez wzgledu czy właczysz bezyne czy gaz, to są uroki instalacji II generacji. Prosta próba, odczep mixer od przepustnicy i podczep rure od filtra powietrza bezposrednio do przepustnicy włacz na stałe bezyne i sprawdź jak idzie jezeli to jest problemem zauwazysz róznice napewno. Wtedy pozostanie ci nic innego jak zmiana mixera. Widziałem takie wynalazki, że sa duzo lepsze niz orginalnie montowane przez gazowników auto nie do poznania i spalanie gazu mniejsze.

Opublikowano

Mozesz tez sprawdzic kompresje, bedziesz wiedzial czy to mechaniczne zuzycie silnika. Co do powyzszych wypowiedzi to koledzy maja racje. Jesli rzeczywiscie masz "skutecznie" zwezony dolot to wystarczy ze poprosisz kogos zeby trzymal silnik powiedzmy na 4kkrpm i zdejmij np gumowa rure z przepustnicy jesli tam taka jest. Jesli obroty wzrosna np o 1000rpm no to jasne jest ze dolot jest gdzies za waski.

 

Co do podlaczania auta do komputera. Jesli masz auto z instalacja gazowa wyposazona w emulator lambda i na przyklad padnie sonda lambda, to komputer niekoniecznie zglosi odpowiedni blad. Wlasnie przez ten emulator. A zuzyta sonda moze powodowac spadek ciagu silnika, ale raczej nie az tak duzy jak piszesz. O tym co pisze wyzej przekonalem sie sam, mimo zuzytej sondy (sygnal ze zuzytej sondy byl staly zamiast oscylowac) DME nie zglaszal bledu. Eof

www.foto.gbart.pl
Opublikowano
juz odczepiałem gaz i na benzynie szedł prawie tak samo !!! jak podeepnie go elektronik pod kompa to wszystko mu pokaze co jest nie tak ?? bo niewiem czy jest sens jechac bo unas sa drodzy elektrycy !!! od czego zaczac sprawdzac?? czy lepiej do mechanika czy do elektryka ??
Opublikowano
jak nie masz sekwecji załóż blosa, koszt 650zł razem z blosem i zmianą reduktora, byłem sceptycznie nastawiony dopki nie przejechalem sie autem z blosem co prawda escortem 1,8 ale autko naprawde nie ma zadnych zmułów i cisnie od początku zakresu obrotów
Opublikowano
tak odmontowałem mixer i niebyło roznicy ;/ tak sie zastanawiam czy jak mam na kolektorze takie odpowietrzniki przed wybuchem gazu moze to cos od tego ??? albo moze trzeba sprawdzic przepływomierz paliwa???? bo sonde lambde sprawdzałem i jest dobra.co jeszcze moze byc tego przyczyna zebym posprawdzał?? moze cisnienie na tłokach ???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.