Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam serdecznie, klient przyprowadził bmw x5 e53 silnikiem 4.4i. Problem jest taki, że pali się kontrolka ładowania, lecz ładowanie w porządku[14v]. Alternator wrzucony na stół i wszystko dokładnie testerem sprawdzone i działa poprawnie. Kostka od alternatora, ma dwa kable [ niebieski ,,L,, i zielony ,,15,, na zielonym wszystko w porządku, po zapłonie jest napięcie[ zasilanie regulatora]. Na niebieskim głucho, nie ma nic, lecz udało mi sie dowiedzieć, że powinno być tam tez napięcie. Podpowie mi ktoś gdzie szukać problemu ? ps, na kompie zero błędów. Z góry dziękuje i pozdrawiam.
Opublikowano (edytowane)
Ja bym odkręcił szczotki i sprawdził czy się nie skończyły jak już alternator wyjęty i przy okazji sprawdził bieżnię czy nie wyrobił się rowek na styku ze szczotką Edytowane przez radek79
Opublikowano
Ja bym odkręcił szczotki i sprawdził czy się nie skończyły jak już alternator wyjęty i przy okazji sprawdził bieżnię czy nie wyrobił się rowek na styku ze szczotką
Opublikowano
sprawdziłeś woltomierzem jakie jest napięcie na akumulatorze przy pełnym obciązeniu
Opublikowano
kurcze, ten alternator jest chłodzony cieczą i jest bez szczotkowy. Nie ma w sobie komutatora, czy też szczotek. Działa jak silnik indukcyjny.
Opublikowano
Regulator napięcia? Skorodowane klemy? Kable? Akumulator śmietnik?

tu jest problem z sygnałem do alternatora, którego nie mam, a nie wyjścia. Do akumulatora cięzko sie dostać bo jest pod butlą gazową, ale niezależnie ile stoi bez problemu odpala, podłączając do niego prostownik i zwiękaszając napięcie akumulatora, też nie mrugnie kontrolka, tyylko twardo sie pali.

Opublikowano
w komorze silnika też masz plusa i minusa na nich też możesz sprawdzić jaki jest faktyczny prąd ładowania
Opublikowano
w komorze silnika też masz plusa i minusa na nich też możesz sprawdzić jaki jest faktyczny prąd ładowania

ja bym się nie męczył sam tylko oddał altka do regeneracji lub kupił używkę z gwarancją rozruchową, twoje auto zrobisz jak zechcesz

Opublikowano
w komorze silnika też masz plusa i minusa na nich też możesz sprawdzić jaki jest faktyczny prąd ładowania

ja bym się nie męczył sam tylko oddał altka do regeneracji lub kupił używkę z gwarancją rozruchową, twoje auto zrobisz jak zechcesz

 

kurcze chyba sie nie rozumiemy, piszę wyraźnie w poście, ze samochód nie jest mój tylko klienta. Druga rzecz alternator jest 100pr sprawy, bo mamy maszyne do sprawdzania alternatorów, wiec po co kupować drugi jak ten dobry, po trzecie, nie mam sygnału do alternatora ;/ na jednym kablu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.