Skocz do zawartości

rafalb180

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rafalb180

  • Urodziny 08.03.1996

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X5 E53 2001
  • Lokalizacja
    Pułtusk
  • Zawód
    MECHANIK

Osiągnięcia rafalb180

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. ja bym się nie męczył sam tylko oddał altka do regeneracji lub kupił używkę z gwarancją rozruchową, twoje auto zrobisz jak zechcesz kurcze chyba sie nie rozumiemy, piszę wyraźnie w poście, ze samochód nie jest mój tylko klienta. Druga rzecz alternator jest 100pr sprawy, bo mamy maszyne do sprawdzania alternatorów, wiec po co kupować drugi jak ten dobry, po trzecie, nie mam sygnału do alternatora ;/ na jednym kablu
  2. tu jest problem z sygnałem do alternatora, którego nie mam, a nie wyjścia. Do akumulatora cięzko sie dostać bo jest pod butlą gazową, ale niezależnie ile stoi bez problemu odpala, podłączając do niego prostownik i zwiękaszając napięcie akumulatora, też nie mrugnie kontrolka, tyylko twardo sie pali.
  3. kurcze, ten alternator jest chłodzony cieczą i jest bez szczotkowy. Nie ma w sobie komutatora, czy też szczotek. Działa jak silnik indukcyjny.
  4. Witam serdecznie, klient przyprowadził bmw x5 e53 silnikiem 4.4i. Problem jest taki, że pali się kontrolka ładowania, lecz ładowanie w porządku[14v]. Alternator wrzucony na stół i wszystko dokładnie testerem sprawdzone i działa poprawnie. Kostka od alternatora, ma dwa kable [ niebieski ,,L,, i zielony ,,15,, na zielonym wszystko w porządku, po zapłonie jest napięcie[ zasilanie regulatora]. Na niebieskim głucho, nie ma nic, lecz udało mi sie dowiedzieć, że powinno być tam tez napięcie. Podpowie mi ktoś gdzie szukać problemu ? ps, na kompie zero błędów. Z góry dziękuje i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.