Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Właśnie chce kupić BMW 520 (1992/1997)z gazem i ale nie wiem czy warto:

auto ma przejechane 270tyś(oto się najbardziej obawiam). Elektryka, skóra, alusy, ABS, wspomaganie kierownicy, lakier metalik, skrzynia manualna.

cena auta jest 5.000zł. czy warto takie auto kupić?

Proszę o porade na co jeszcze zwrócić uwagę ?

Dzieki i pozdrawiam.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Z gazem, ale jakim? Jeżeli II generacja, to sobie odpuść na dzień dobry. Jeżeli wtrysk, to może pojeździsz, ale M50B20 jest z deczka słaby, jak na E34 (nie mówią tak tylko posiadacze 520i, którzy nie jeździli większymi silnikami, jeździ oczywiście całkiem sprawnie, ale "przyjemność z jazdy" ma tu odrobine słabsze znaczenie).

Z drugiej strony, jeżeli jest ładnie utrzymana, to pojeździsz jeszcze dużo (niech przebieg Cię nie straszy). Natomiast uwaga, jeżeli jest zaniedbana (a za tą cenę to całkiem możliwe), to możesz wtopić w nią morze kasy...

A wspomaganie kierownicy i ABS to standard, więc nie wypisuj tego jako wyposażenie dodatkowe :)

Daj jakieś zdjęcia, coś bliżej na temat...

Kai
Opublikowano

Dokladnie - Kai - ma racje. Nie przejmuj sie przebiegiem auta tylko stanem technicznym.

 

Co oznacza `92/`97`?? Jezeli to skladak to tez sobie daruj. Nie mam jakos przekonania do takich rzeczy

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No dobry składak nie jest zły... polecam WIGRY (wersja 3 jest "najwygodniejsza"). W branży samochodowej trzymaj się z daleka od składaków.
Kai
Opublikowano

sama cena już powinna dać do myślenia..

Takie auto i jeszcze z gazem?? Coś tu nie gra....

nie ma starych BMW, są tylko zaniedbane...
Opublikowano
Również odradzam składaki - no chyba że to mają być wigry - heheheh - ale strzeliłeś :P
BMW = Będziesz Musiał Wyprzedzać :-)
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

Dzieki za rade co tego samochodu niestety ale nie kupie tego auta byłem u mechanika i troche miał minusów. Jednym z nich było to ze jak chciał mi sprawdzić cisnienie na garach to było tyle oleju że nie było widać świecy :shock: na trzech świecach niewiem z kąd ten olej. Ale dałem sobie spokój z wykręcaniem ich i oddałem auto.

Moja przygoda zBMW sie jeszcze nie konczy :D

Dzięki i Pozdrawiam

Opublikowano
olej w kanalach swiec jest wtedy gdy uszczelka od pokrywy glowicy, a dokladnie takie male okragle uszczelki puszczaja olej w otwor swiecy. Naprawa jak i koszt banalny. Tym sie sugerowles? :duh:

Była E34 M50 2.5 24v :) czerwona

Była Lancia Lybra 2.4 jtd SW lx 2000

Jest Citroen c5 2.2 hdi 2001 exclusive

Jest E34 524 td 1991

1997 YZF 750R (4hd)- sold- nastepny sezon juz hayabusa

http://img244.echo.cx/img244/9103/podavatar6bx.jpg

Opublikowano

Witam,

Ten olej tam nmie zaskoczył a koło uszczelki było sucho a nawet przy wlewaniu zalał by jedną - dwie swiece ale nie 2,3,4 gar. A poza tym odradzacie składaków. Jest tam też coś z chłodzeniem bo temperatura rośnie powyżej 110stopni ma na stałe wentylator, rozrusznik nie działa, końcówka stabilizatora urwana i trochę ma rdzy, na tłumikach przejedzie jeszcze z rok i dwie opony do wymiany. Koleś jeździł przez dwa lata i nic w niej nie robił bo się nieznał. A boje się że jak ją wezmę to zacznie wychodzić. :jawdrop: Niby cena po znajomości i tanio ale niechce się wkopać.

Pozdrawiam,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.