Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam !!! Jestem tu nowy a mam pytanie na które odpowiedź jest dla mnie bardzo ważna !!! Mam zamiar kupić BMW E316 z 94 r. !!! Zaleśy mi by włożyć do niej gaz bo codziennie robie ok. 30 km autem (dojazd do pracy i powrót) i wiem jaka jest różnica w cenie benzyna-gaz !!! Moje pytanie dotyczy owej właśnie instalacji-jaką najlepiek założyć żeby nie było kłopotów i ile może ona kosztować !!!! Licze na dobre podpowiedzi!!! Dziękuije z góry !!!
Opublikowano

załóż II gen np. BRC do tego silnika to 1300zł za wszystko a spalanie jest rewelacyjne no isiągi nie spadają (nie na tyle by to odczuć) polecam

ja mam dużą butlę w bagażniku 80l i sprawdza się rewelacyjnie

Było - BMW - E36 318i 113KM M40B18 1991

Jest - BMW - E46 318i 143KM M42B20 2003

+ - BMW - E90 318i 143KM M43B20 2010

Opublikowano

nie zakladaj 2 gen bo moze strzelac mnie urpzedzali, ja mam w mojej instalacje sirocco za 2500zl i pali mi 10 litrow gazu po miescie a chodzi chyba lepiej na gazie niz na benzynie :) powiem ci ze wole odrazu dolozyc 1200zl i jezdzic spokojnie niz myslec czy mi nie bedzie strzelalo, wiem zaraz powiecie ze nie ma mozliwosci zeby strzelalo bo kolektor aluminiowy itp , ale u kumpla strzelilo wywalilo cala klapke przplywomierz do wymiany a wiec juz koszta a czy wiecej nie wystrzeli nie wiadomo, takze tylko sekwencja tymbardziej ze bmw to nie polonez ze mozna oszczedzac, to autko ma jezdzic bez awaryjnie!!

 

Skonczylmem owic mozna usiasc :twisted2:

Opublikowano

To już nie chodzi o strzaly bo w swojej miałem najpierw II gen i po roku zmieniłem to na sekwencję. Nawet podczas jazdy na benzynie mikser od LPG powoduje zwężenie dolotu za czym idzie odczuwalna strata osiągów... i tego sie nie da przeskoczyć. Poza tym spalanie w cyklu typowo miejskim na II gen sięgało 15L a teraz jest to 12L.

1.6 do dragsterów nie należy, podobnie jak 1.8, więc po zmuleniu tego mikserem zaczyna robić się nie fajnie.

Opublikowano

zgodzę się z wami że sekwencja jest lepsza

ale nie przesadzajmy ja mam założoną II gen już ponad rok i nie miałem z nią żadnych problemów na gazie mam zrobione już około 30 tyś a spalanie jest rewelacyjne jak na 1,8 w mieście 10-11 a na trasie wychodzi 7,5-8 to jest dużo???

pokażcie mi inny samochód w którym można bez oporów depnąc do 190 i puścić kierownicę :twisted: ja u siebie mogę a nad bałtyk jechałem ostatnio niecałe 3 h a to ponad 300km i średnia wyszła mi 7,5 gazu więc nie mówcie że tylko sekwencja bo jeżeli kogoś na to nie stać to dobra i dobrze wyregulowana IIgen też daje radę :!:

pozdrawiam

Było - BMW - E36 318i 113KM M40B18 1991

Jest - BMW - E46 318i 143KM M42B20 2003

+ - BMW - E90 318i 143KM M43B20 2010

Opublikowano

Ja miałem dobrze wyregulowaną II gen i w miescie (Warszawa, jazda tylko korki) spalanie sięgało 15L. Autko nie strzelało i wydawało mi sie że jest zrywne i że nawet jeździ lepiej niż na benz.... i po części do była prawda, ale dopuki nie pojeździłem BEZ miksera.

Nie ważne czy jedzie Ci 190 czy nie, ważne zaś jak powinno jeździć a jak jeździ. Nie ulega wątpliwości że mikser w dolocie ogranicza osiągi, nie tylko na LPG ale i na benzynie. Robiłem pomiary przyspieszenia z mikserem i bez i do setki mikser przycina o około 1.5s - co jest odpowiednikiem ok.90m różnicy przy 100km/h.

 

Różnica w kosztach: 1600-1700 II generacja, 2400 sekwencja.

800 pln więcej a jest pewność że wszystko będzie na tiptop... więc stać / nie stać to raczej nie wchodzi w gre.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.